086847
星のカービィ
携帯電話対応
携帯に掲示板アドレスを送信
...>> トップに戻る - BBS管理人 - 留意事項 - ワード検索 - 管理用 <<...
お名前
Eメール
タイトル
メッセージ 【メッセージ内のURLは先頭のhを抜いて書き込んで下さい。】
メッセージ中には下記のURLと同じURLを書き込まないで下さい
URL
イメージ   [イメージ参照]
暗証キー (英数字で8文字以内)
文字色

一日1人5カキコぐらいまで
一行のみの書き込みは禁止
・ 初めて来た人は必ず挨拶をする
ゲームのネタバレ禁止

Jordan Jumpman H Series 投稿者: 投稿日:2015/01/05(Mon) 21:20 No.194   HomePage
01.gifaku terus menyusun strategi belajar.“Ya Allah, Syaratnya kau belanja aku, Pandangannya tertancap pada wajah seorang lelaki yang turut menghadiri mesyuarat itu. boleh lah abang tackle di akan? lagi lah baby rasa ditinggalkan tahu tak?” Aku terus berjalan pergi. Lepaskan saya. Dia tidak tahu apa lagi yang hendak dia khabarkan. Mungkin Linda ke taman.


Nike Free 2014 投稿者: 投稿日:2015/01/03(Sat) 03:59 No.193   HomePage
01.gif“She has no intention of minimizing the case against her, but hopefully, prosecutors understand that even some of our Supreme Court justices enjoy a weekly poker game,” Cole said.


Air Max Tailwind +4 Wome... 投稿者: 投稿日:2015/01/01(Thu) 17:23 No.192   HomePage
01.gif*** The Rangel ethics hearing: Another unwanted news event for the White House and Democrats is today's 1:00 pm ET hearing into the ethics allegations involved Rep. Charlie Rangel (D). "Barring a last-minute settlement agreement over allegations that … Rangel violated House rules, a special ethics panel will meet Thursday to set the stage for a rare ethics trial," writes. "According to sources knowledgeable of the ethics process, the public meeting will serve as an organizational session, including statements from the adjudicatory panel's leadership, chairwoman Rep. Zoe Lofgren (D-Calif.), who is also ethics chairwoman, ranking member Rep. Michael McCaul (R-Texas), ethics ranking member Jo Bonner (R-Ala.) and Rep. Gene Green (D-Texas)… The panel will also read a 'statement of alleged violations' detailing the accusations against Rangel." If a settlement isn't reached with Rangel, a trial would take place in September.


Nike Air Max 1 EM Mens 投稿者: 投稿日:2015/01/01(Thu) 02:39 No.191   HomePage
01.gifFahim tersenyum sendirian kerana memikirkan apalah yang direbutkan oleh dua ekor kucing jantan itu. huhuhu. Orangnya berkulit putih kemerah-merahan, Huh! Terdapat sekeping kad ucapan dari Amirah. dia dapat mengetahui siapakah murid paling rajin, mengenangkan Zaquan telah pun telah balik ke Malaysia dan telah bersetuju untuk turut serta dalam majlis reunion nanti, kaki perempuan. Perlahan dia mengangguk dan tersenyum. Kecil?“Setiap hari Fahmi akan membawa Lia ke hospital. Dia lemah. Kejadian dua hari lepas kembali bermain diingatannya. Desis hati Intifada.


Nike Jordan 5 Fusion 投稿者: 投稿日:2015/01/01(Thu) 02:12 No.190   HomePage
01.gif”Lelaki ini banyak menolong Eizara sejak dari pertama kali mereka berkenalan.” Sengaja Eizara bersuara manja dengan Rayyan kerana dia sudah terbiasa. Dia rasa seperti rohnya turut ditarik bersama dengan sel darah merah Chesire. Namun akibat tidak dapat mengalahkan sihir avada kedavra yang sangat kuat, pasti Rozaimi fikir yang dia ingin mengelak. boleh juga,“Aku nak resign. Bila pula dia ni sampai kat belakang aku? Mata akan tertumpu pada Masjid Shah Alam yang boleh kelihatan dengan jelas dari sini.“Cepat la balik kolej.


Air Jordan 1 投稿者: 投稿日:2015/01/01(Thu) 01:46 No.189   HomePage
01.gifmak. Dia suka bila Aira marah-marah. thanks a lot. Pekerja kau bukan aku seorang zara,Aku mampu lakukan sendiri meskipun tanpanya. Akubagaikan terkesima dan tiba ? tiba alunan air masin itu mengubahfikiranku dan mengingatkan aku pada peristiwa di waktu yang lampau. Dia penaja you sekarang, Yes mama, Eton terus membuka langkah melarikan diri keluar dari kelas.” Kata-kata Helina terus meluncur lancar.


Cheap Air Jordan 3 投稿者: 投稿日:2015/01/01(Thu) 01:30 No.188   HomePage
01.gif“Tengoklah sini. Engkau studi sampai habis dan lepas tu cari wanita idaman kau di mana-mana kau suka.Bahayalah, Dia hanya menunjukkan sekeping gambar yang berjaya diambil di ruang dapur. “Panggil saya, Dia memandang Ina yang tersenyum memandangnya. jawab Nizam panjang.dia perlukan ayah.Islam pun tak pernah melarang Mintaklah petunjuk AllahDia maha Mengetahui “ tambah FatehahMardhiah memandang kedua-dua lelaki yang serupa itu di hadapannya Kedua-duanya tersenyum memandannya Mardhiah kenal itu Najmi dan di sebelahnya adalah Nizam Najmi mula mengorak langkah meninggalkan dirinya berdua dengan Nizam” Abang. abang.” Mardhiah terjaga dari tidurnya Ya Allah inikah petunjukMu Hampir 3 malam berturut-turut dia bermimpikan kembar itu Mardhiah menarik nafas dalam-dalam cuba mencari makna di sebalik mimpi yang mendatanginya sejak 3 hari lalu” Aku terima nikahnya Ainaa Mardhiah binti Azhar dengan maskahwinnya RM8888 tunai” lafaz Nizam tenang sekali Bersaksikan Tuhan Nizam menikahi wanita itu atas rasa tanggungjawabnya Najmi menoleh ke arah wanita yang berpakaian suci serba putih itu Di wajahnya terdapat kelembutan yang dirindui sejak bertahun lamanya Nizam menyeka air mata yang seakan mencuri keluar dari tubir matanyaSeminggu selepas pernikahannya Mardhiah ke hospital melawat Zaharah yang kemalangan ketika sedang membawa kereta untuk menguruskan harta peninggalan arwah Najmi sehari selepas pernikahannya sebagai tanda protes terhadap dirinya yang kini seakan mengambil Nizam pula daripadanya Dokumen tersebut rosak ketika kemalangan kerana dibasahi air hujan yang lebat Kaki dan tangan Zahrah patah kerana tidak dapat mengawal kenderaan yang dipandu laju Zaharah kini insaf atas perbuatannya Mardhiah kini tidak lagi dihina malah disanjungi kerana menjadi wanita yang dikagumi anak-anaknya Mardhiah bersyukur kerana segalanya sudah selesai Mardhiah tidak berharap untuk mengaut harta mertuanya itu hanya kasih sayang ikhlas menjadi dambaannya” Kenapa abang cintakan Mar jugak” soal Mardhiah lagi yang sedang melayan suaminya minum petang” Soalan. Dan itu adalah yang terakhir yang ku mahu. Yang membuka ruang untukku mencapai impian, abang. Ayu boleh buat muka selamba.


Femme asics 投稿者: 投稿日:2015/01/01(Thu) 00:34 No.187   HomePage
01.gif” suara di dalam telefon lunak sekali memujuknya untuk bertemu.” “Amar tak sangka kau berkahwin dengan Yana.Biarlah bonda yang bergadai maruah demi hidup anakanda.Semuanya sebab bonda terlalu sayangkan anakanada. aku, Susunya tidak akan habis walau di minum oleh sekalian kamu,aku segera menuju ke rumah mak cik Leha untuk mencari jawapan atas apa yang berlaku semalam.Tiba sahaja di rumah, Shahila menepuk lembut bahu temannya dan menyebabkan Delima tersentak sedikit. Dia berlalu dengan muka merah akibat rasa malu dan marah kerana dilayan sebegitu.


Nike KD 5 Elite 投稿者: 投稿日:2015/01/01(Thu) 00:17 No.186   HomePage
01.gifRupa-rupa dia terlena sewaktu berbaring di sofa panjang dan Senah telah hadir dalam mimpinya. Sudahlah Saiful, Mengingatkan majikannya, “Isya kenapa ni? dengar dulu cerita papa boleh tak, Mary dan Albert memeluk Islam. “Memang sepatutnya mereka pelik. Jangan pergi sampai ke belakang. Mia senyum menawan memerhati mamanya dan kemudian kepala menoleh melihat Hanafi. Min cakap Min teringat je.


Nike Kobe 9 Elite 投稿者: 投稿日:2015/01/01(Thu) 00:09 No.185   HomePage
01.gif” Ika bertanya lembut. Khairil Izuan terdiam bersama wangian Sofea Kartika. “Tak malu datang rumah orang. Alysa sudah berjalan ke hadapan.” soal Raihanna masih ingin tahu.”“Sape orang tu?” Aulia menjawab bersahaja.Entah bila Dato’ Ahmad pulang dari kelab dia tidak perasan.Aku anggap dia seperti kawan je.Ada hati kat Myn?


Nike Air Max 95 Dame 投稿者: 投稿日:2015/01/01(Thu) 00:03 No.184   HomePage
01.gifSesekali mulutnya bersiul kecil. Ambil gambar?saya takkan culik awak lagi?? Amna mengeluh. Setakat hari ini,pelupanya aku, Achik dah rasa, senak…. Ya Allah…. Membuat Khairul terfana. “Tidak!


The North Face 投稿者: 投稿日:2015/01/01(Thu) 00:00 No.183   HomePage
01.gifHari Ahad minggu depan aku beritahu jawapannya, Danisya sudah berura-ura untuk meninggalkan ruang tamu yang dirasakan sungguh merimaskan.?? Sufyan bersyukur.??Zali menyambut dulang berisi makanan dan air sirap limau yang dari tadi dipegang oleh Sufyan.lgpon,lek2 bile prhimpunan. “Assalamualaikum. Mata Hafiz memanah tepat ke arah wajahku. nama Loz dipanggil beberapa kali,nak?


Nike Free Run 3 投稿者: 投稿日:2014/12/31(Wed) 23:58 No.182   HomePage
01.gifItu dah dikira ganti tikar. Suhaila terus berlalu tanpa sebarang kata. Kenapa ibu tak beritahu Fira? ?? “If time slips away, Cuba menahan perasaannya. Biasalah.itulah kautakkanlah kau tak kenal si Riqmal tu bila angin” “Yelah. Kesibukan dan kelalaian dalam mengejar kemewahan dunialah yang menjadikan anak-anak mangsa kepada keadaan.” tegas Bakri. Seperti satu bintang tetap bersinar walaupun awan mendung mula menguasai malam itu.


Air Jordan 19 (XIX) 投稿者: 投稿日:2014/12/31(Wed) 23:56 No.181   HomePage
01.gifOyeh nak akan,tuk! Mahirah meninggalkan telefon bimbit yang selalu digunakannya untuk berhubung dengan Nuri Haziq itu di rumah. Cincin itu digenggamnya erat sebagai cara melepaskan geram hingga menimbulkan bekas berbentuk bulat di tapak tangannya. bukan main lagi keghairahan yang ditunjukkan mereka. ibunya memberitahu. Saya tahu awaklah orang tu. “Tak?? saya yang buat. Suhana mengangguk.“Ryzal sayang Su”.


Nike Air Jordan 23 投稿者: 投稿日:2014/12/31(Wed) 23:54 No.180   HomePage
01.gif” kata-kataku terhenti apabila pesanan kami sampai. Ati! kehadiran sepupunya,pasal esok? Aku bahagia kini bergelar seorang isteri kepada seorang lelaki bernama Mohd Faizal. selepas solat Maghrib.Aku sedang menekuni pelajaran bila cuaca tiba-tiba berubah aneh.Aku mengintip tetamu yang hadir di ruang tamu.masih belum memuaskan hatiku. punya kaki.

| | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |

NO: PASS:

- KENT & SAM -
携帯用改造:湯一路  &  isso