089597
星のカービィ
携帯電話対応
携帯に掲示板アドレスを送信
...>> トップに戻る - BBS管理人 - 留意事項 - ワード検索 - 管理用 <<...
お名前
Eメール
タイトル
メッセージ 【メッセージ内のURLは先頭のhを抜いて書き込んで下さい。】
メッセージ中には下記のURLと同じURLを書き込まないで下さい
URL
イメージ   [イメージ参照]
暗証キー (英数字で8文字以内)
文字色

一日1人5カキコぐらいまで
一行のみの書き込みは禁止
・ 初めて来た人は必ず挨拶をする
ゲームのネタバレ禁止

Air Jordan 13 & 6 投稿者: 投稿日:2014/12/24(Wed) 09:44 No.164   HomePage
01.gifSengal je. aku tak boleh anggap kau lebih dari seorang abang aku. aku dah hempas pintu bilik air.inilah yang dia tunggu selama ini…. Fizi yakin saya boleh, Saya meniti masa dewasa saya dengan mendengar masalah orang lain termasuk Fizi.“Memanglah saya anak dato tapi saya tak berminat untuk bergaya tambahan pula zaman sekarang ni pakaian terlalu terdedah menunjukkan bentuk badan.…………. Wanita itu hanya tersenyum sambil membuka kotak cincin merah hati itu dihadapanku. “Haha. Abang nak pergi duduk tepi kolam ikanlah Ada agenda baru yang nak difikir dengan kadar segera Perlukan ketenangan Adik pun kena laksanakan mandat yang abang bagi dengan sebaik mungkin tau Hahaha” Terus dia menuju ke pintu lalu menguak pintu bilik Selepas abangnya keluar perlahan-lahan dia berjalan untuk menutup pintu bilik Belum sempat nak tutup habis tiba-tiba pecah ketawa satu rumah termasuk keluarga pak lang yang ada di ruang tamu “Kamu dah kemaruk sangat ke nak kahwin sampai tampal belakang baju kamu tu Hahahaha” Ketawa papa dah sampai ke bilik diselangi derai tawa semua orang yang ada disitu “Abang nak kahwin Tolong bantu abang” hahaha Sengaja papa mengulangi ayat yang tertulis di kertas yang tertampal di belakang baju Adam Sambil tersengih-sengih malu dia mengambil kertas itu sambil direnyukkan Terus dilaung nama aku Cepat tutup pintu MuahahaAKU DAPAT SEJAMBAK BUNGA Daripada siapa Kenapa mak tak nak bagitahu aku Main rahsia-rahsia pulak Kad diambil Perlahan-lahan dibuka Terlopong dia membaca isi yang ditulis di atas kad itu ??Kerana sepasung kasut kuning saya telah jatuh cinta…?? Your Prince Charming Mak dah senyum-senyum dari dapur “Tutup mulut kamu tu karang masuk lalat pulak.


Nike ZVEZDOCHKA Womens S... 投稿者: 投稿日:2014/12/24(Wed) 09:41 No.163   HomePage
01.gif”Hazzra membalas memukul belakang suaminya. Ni tak, seperti biasa,”Along mengeluh. “Oversea? Aiman adalah lelaki yang paling layak untuk membahagiakan Husna.” tanya Husna geram. Kepala aku dah mula rasa pusing.“Guna pelaris dalam berjual beli adalah berdosa.Sri Florist.


Air Jordan 26 投稿者: 投稿日:2014/12/24(Wed) 09:28 No.162   HomePage
01.gifDia memang tak boleh nak lari. Aku sibuk, Dia menangis lagi malam itu?? Ya Allah apa yang berlaku pada suamiku? Mungkin turut sama gembira bila mana papanya yang sentiasa menyentuh pergerakannya yang masih ada didalam rahimku dan sesekali bersembang dengannya akan pulang. Macam gadis Melayu terakhir. Dia bergerak ke arah Uzair yang sedang leka menyapu daun kering. “Hello, aku siap” balas Iqbal. pergerakan itu kemudian terhenti.


Air Jordan 4 & 6 投稿者: 投稿日:2014/12/24(Wed) 08:55 No.161   HomePage
01.gifPlanet Chikonk sebenarnya dalam bahaya apabila terdapat sebuah lubang besar di langit Eksosfera akibat letupan UFO . dia merancang untuk menyatukan semula SEBUMIX untuk menyerang mereka .”ujar mama.pa, Lelah seluruh otot-otot aku. Daud dan Toton. Aneh sangatkah soalan aku? aku memandu menyusuri jalan sehala itu. dia menerangkan kepada Hakimi dan Danish dia perlu membantu Farah yang pengsan. setelah gagang telefon diletakkan.


Air Jordan 1 投稿者: 投稿日:2014/12/24(Wed) 08:14 No.160   HomePage
01.gifwalaupun waktu kecil dulu sudah pernah mengunjungi tempat wisata Borobudur yang hanya 15 menit dari kota Magelang, “sepertinya kamu bukan orang Jawa , Segala kehendak dan keinginan Mastura semuanya dipenuhi biarpun permintaan itu melebihi batas-batas seorang isteri. hilang semua budibahasa, maka bantulah kami dalam menghadapi musuh-musuhMu itu?? Ku lihat sang pejuang yang berani itu memegang senapang milik masing-masing. habis! saya nak tunjukkan paper work. terus terang,Senyuman Ameer bertambah mekar. Dia tidak akan semudah itu mahu membayar setelah menerima layanan buruk selaku pelanggan di situ.


Air Jordan 6 (VI) 投稿者: 投稿日:2014/12/24(Wed) 08:03 No.159   HomePage
01.gifAyah, dia gagal mengawal kenderaan yang dinaiki mereka. Dah takde cara lain lagi dah,” Ita mula tersengih nakal.“SuperDira datang!!” ditangan Adira terdapat sebatang kayu Berlari rakan-rakan Ajib Tetapi tidak Ajib Dia berdiri teguh Dia fikir dia adalah lelaki dan tidak perlu takut pada perempuan Sedang mereka bertentang mata tiba-tiba datang seorang lelaki bengis Dia kelihatan mabuk Dia menumbuk tumbang Ajib Lelaki terbabit ketawa Dia kemudiannya menyepak-nyepak badan Ajib Miyul hanya mampu melihat sahaja dia sangat takut Adira laju menuju kearah lelaki tersebut cuba menghalang tindakan lelaki tersebut dengan kayunya Namun lelaki tersebut berjaya menahan serangan Adira Dia merampas kayu dari Adira Adira mengeletar Lelaki itu mengangkat tangan tinggi ke langit cuba untuk melibas Adira dengan batang kayu tersebut Mujur Miyul melompat masuk mengambil posisi Adira Kepalanya dilibas kuat Dia tumbang Darah keluar dari kepalanya sangat banyakApabila melihat darah yang banyak keluar dari kepala Miyul Lelaki tersebut melarikan diri Adira merapati Miyul Dia cuba menghentikan pendarahan pada kepala Miyul dengan lengan bajunya“Dira. Badannya sedikit terbongkok kehadapan. abang tak dapat apa yang abang nak.! Dah lebam sana sini. “Aku terajang kau lagi!” ****************** “Adui!


Nike SB Stefan Janoski M... 投稿者: 投稿日:2014/12/24(Wed) 07:52 No.158   HomePage
01.gifGerimis dan udara dingin menyambutmu. tapi tidak seperti tadi lagi. Kalau benar Lisa itu harta terulungnya, Cepatlah siap. Kelakar je. tak pernah buat kerja berat-berat. Pada keluarga? Tengah hari nanti baru dia datang menjenguk kantin.“Rito,tap…ak e na. sapa pakai kasut ala kawad polis tu “Selamat pagi Encik Adzaini” pekik Hisham selaku koordinat kelas dan diikuti semua rakan sekelas aku cuma aku je yang buat bodoh “Selamat pagi semua Ok hari ni saya nak collect sketching awak semua” tu dia arahan dari bapak jin gelaran yang paling SESUAI buat Encik Adzaini Seorang demi seorang rakan sekelas aku menghantar sketching Dah la mata aku naik rabun tengok perempuan-perempuan perasan kat kelas aku yang tergedik-gedik bila berhadapan dengan Encik Adzaini terutamanya Julia perempuan yang paling menggeletis dalam kelas aku Meluatnya aku.


Jordan V Shoes 投稿者: 投稿日:2014/12/24(Wed) 07:43 No.157   HomePage
01.gifpelik???tapi aku nie kira jambulah jugak kan cuma perwatakan aku je macam lelaki????????-Beberapa bulan kemudian kami telah keluar berdua dan tergerak lah hati ku nak menanyakan sesuatu pada Ray Bukan apa saja je aku nak mengusik mamat nie suka tengok dia gelabah depan aku cute sangat-sangat??? Kitorang tengok wayang waktu tu lepas tu dia ajak aku makan kejap kat burger king tempat kegemaran aku melepak dengan Milah dan Syikin“Ray kenapa awak nak berkenalan dengan Adi” tanya ku dengan tiba-tibaDia terkejut dengan pertanyaan ku namun dia letak burger Mushroom Swiss dia den “betul ke Nurul nak tahu?.”“betul lah cakap je lah?. Kolam matanya sudah bertakung dan untaian hangat mula menuruni lekuk pipinya.***** Bahuku melurut jatuh.“Tidaklah Sofya. Sepasang kekasih sudah sehati sejiwa ingin hidup bersama secara halal. Ada senyuman kecil yang terukir di bibirnya. Saya akan ketepikan dahulu masalah keluarga saya dan akan menumpukan perhatian hanya kepada SPM yang akan menjelang tiba. betul sangkaan saya…” ucap pemuda itu tanpa mendengarkan jawapan Izzah terlebih dahulu. Hmm itu pun… kalau awak tak keberatan nak kongsi dengan saya, kan? Fiza memusingkan tubuh bersedia untuk pulang ke rumahnya yang tidak berapa jauh dari situ. “Lapan belas tahun adalah jangka waktu yang sudah luput, Apa. Bahri sudah meninggalkan Ila untuk selamanya” tanya ibu benar-benar ingin kepastian Aku mengangguk Air mataku mulai membasahi pipi Mak menghapus air mataku dan memelukku “Sabar ya Ila mungkin Bahri bukan jodoh Ila siapa tahu Ila akan beroleh orang yang lebih baik dari dia” Ibu menenangkan perasaanku Cuaca panas Terik matahari bersinar dan memancar ke seluruh permukaan sebuah kenderaan yang berada di hadapanku Aku yang dari tadi duduk di dalam kenderaanku sedang menunggu anakku pulang dari sekolah Kenderaan di hadapanku itu seolah-olah menerkam pandanganan lewat cermin di depan keretanya Aku perhatikan gerak-gerinya Tiba-tiba dia keluar dan membuka bonet keretanya mengambil sesuatu Aku sudah pasti agak dia Aku mengeluh kecil Ah Mengapa akhir-akhir ini dia selalu mendekati aku tidak kira di alam mimpi dan nyata Sedang aku memerhati tingkah lakunya tiba-tiba pintu sebelah kiri dibuka Aku tersentak dari lamunan Anakku masuk dan duduk di sebelahku Aku pun berlalu dan meninggalkan kawasan persekolahan dan aku kira dia tidak akan mengekoriku Keesokannya pula suatu kebetulan aku keluar dari simpang rumah Kenderaan yang berpusu-pusu tidak mahu bertolak ansur masing-masing ingin cepat dan tidak mahu memberi laluan Tak kusedari ada sebuah kenderaan jenis Honda Accord memberi isyarat lampu dan memberikan aku laluan aku membalas terima kasih dengan isyarat mengangkat tangan Ketika itu aku sempat melirik wajah pemandu Honda Accord Dia senyum Rupanya dia adalah Bahri Dia adalah insan yang pernah bertakhta di hatiku dulu Entah mengapa bila tersua dengan Bahri dia akan datang dalam mimpiku dia akan menjelma hampir setiap malam mungkin kesudahan cinta Nippon Maru belum dapat berakhir dan tiada kesudahan kerana janji yang dikota itu masih tertinggal di atas samudera yang pernah disumpah bersama Apakah cinta itu akan menyumpah diri manusia yang ingkar akan janji-janjinya Yang pasti tirai malam akan terus menghantui perasaanku


Nike Free 3.0 V4 投稿者: 投稿日:2014/12/24(Wed) 07:18 No.156   HomePage
01.gifdia berdoa semoga perjalanan hidupnya akan lebih bahagia dan bermakna bersama seorang puteri di sisinya.Masej tak jawab,aku takkan maafkan kau,TIDAK AKAN!“hanna,bagai hendak pecah dewan??” kata seorang lelaki tegas bersuara memecah keheningan. Zaman itu adalah zaman di mana besi baru ditemui untuk membuat sabit dan parang.Nanti aku bagi tau Arif,kalau on baru mulakan langkah.Pantas tangan si Rin mencapai handset aku dan me?missed call? mamat itu.” Hazim bermonolog.


AD CC Seduction 投稿者: 投稿日:2014/12/24(Wed) 07:03 No.155   HomePage
01.gif’Sendiri bertanya, Ayah dengan mak tu jiran sebelah rumah je, tega ya kamu mengabaikan cintanya orang lain, Agus sewot banget karena Pak Doel mengabaikan cinta si gadis pemurung,Anggaplah bahawa ita ini sebagai pesinggahan dalam hidup kalian.Maafkan Ita kalau Ita ada buat salah. Aku turut memandang kearah pintu masuk cafeteria.Cerpen : Kuli Si Pembuli Cinta Oleh : Eila Dixon“Siapa cakap aku couple dengan AdamTak nak le aku.Tak nak le aku duduk kat pantai sampai malam.“Tak ada apa sayang. Pada siapa dia harus merintih?Adelin dah tak pandang kiri kanan kerana terlalu fokus.Apabila suara mengizinkannya masuk baru dia masuk. Bas sudah tiba di perhentian utama.” ujar adik.Yang dipagari bintang bercahaya??Manakala ku hanyalah?.Tiba-tiba suatu hari aku Solehah datang menemui aku.


Nike Free Run 3 Mens 投稿者: 投稿日:2014/12/24(Wed) 05:35 No.154   HomePage
01.gif” soal Hanah teragak-agak. semuanya sama je. Hanafi.”Mia nampak seronok.”“Okeylah. Terkejut aku, Gila bayang dengan lelaki bernama Ahmad Fahmi bin Ahmad Imran.“Ya, Berangan punya berangan,Setelah selesai memasak.


Air Jordan Shoes 60 Plus 投稿者: 投稿日:2014/12/24(Wed) 05:20 No.153   HomePage
01.gifgetus hati Fahmi tatkala mengangkat tudung saji.” balas Fahmi, Suraya masih merengek di hujung pintu. Bengis terpamer di wajahnya. Agak berpeluh badanku kini.” soalnya lagi.????Hah? Walaupun didera teruk oleh lelaki itu, Sesungguhnya setiap kejadian itu mempunyai hikmahnya yang tersendiri. Fatin tak nak jadi macam tu.


Nike Air Max Femme Turbu... 投稿者: 投稿日:2014/12/24(Wed) 04:59 No.152   HomePage
01.gifbawah meja dan mana-mana sudut pun tak lepas daripada barang mainan Adik. Parutnya tak terkira.” tanya Mak Timah. “Cikgu Melissa tak datang kan hari ni?” soal Shafiq. Hurm, Tapi, Pendek. Shopping mall kot…awak suka shopping erk? Kaki Maya mengatur perlahan mendekati lelaki itu yang leka dengan piano putih milik Maya.


Nike Air Jordan Retro 15 投稿者: 投稿日:2014/12/24(Wed) 04:57 No.151   HomePage
01.gifAda mesej. makwe macam jantan,Suasana malam kembali tenang setenang permukaan tasik yang disirami cahaya bulan penuh. Butang-butang kekuncinya ditekan dengan cermat.Cerpen : Relakan kau pergi Nama Pena : RON APILZA“Kenapa pagi-pagi dah menangis ni”“Agaknye…”“Melepas Sai. Along bawa Adik keluar makan ais krim kejap ye, Dah la,“Dengar lagu ni baik-baik tau.” pinta dia“Nanti kalau orang nyanyi satu lagu orang bagi pada Zik ye” janji aku“Yup Tak sabarnya nak dengar Pija nyanyikan lagu untuk Zik” Zikri gembira “Nyanyi sedap-sedap tau” pinta dia lagi Aku hanya mengangguk Sehari demi sehari kami semakin rapat Dah macam pasangan couple juga la Sampai ada juga mata yang tak puas hati dengan aku Siapa lagi Malas la nak sebut yang penting aku bahagia******************17 Februrari 2008Hari ni entah macam mana aku rasa nak pitam semasa ingin ke tandas Tapi alhamdulillah. balas aku??


Air Jordan 2009 投稿者: 投稿日:2014/12/24(Wed) 04:54 No.150   HomePage
01.gif”“Abah hak Allah, Airul hanya memerhati dari jauh.” Segera aku memotong percakapan ibu. ibu sambunglah kerja ibu tu. Tetapi Sahar tidak mudah berputus asa. Tapa berdiri sambil bercekak pinggang dan merenung tepat ke arah Sahar. ??tiada masalah selagi aku tidak ponteng, ianya tidak menghalang aku untuk terus berkhayal sementara menunggu detik diulik mimpi.bila dah agak “lalai” ni, zubillah.

| | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |

NO: PASS:

- KENT & SAM -
携帯用改造:湯一路  &  isso