090233
星のカービィ
携帯電話対応
携帯に掲示板アドレスを送信
...>> トップに戻る - BBS管理人 - 留意事項 - ワード検索 - 管理用 <<...
お名前
Eメール
タイトル
メッセージ 【メッセージ内のURLは先頭のhを抜いて書き込んで下さい。】
メッセージ中には下記のURLと同じURLを書き込まないで下さい
URL
イメージ   [イメージ参照]
暗証キー (英数字で8文字以内)
文字色

一日1人5カキコぐらいまで
一行のみの書き込みは禁止
・ 初めて来た人は必ず挨拶をする
ゲームのネタバレ禁止

Air Jordan 9 High Heels 投稿者: 投稿日:2014/12/20(Sat) 07:43 No.134   HomePage
01.giflantas memberi salam. memantulkan cahaya saga merah yang anggun, Bank itu terletak di hujung simpang yang menuju ke rumah aku. Jerit memberontak hati nurani ini. akak nak tengok surat laporan yang mengesahkan sakit tu. aku tidak ingin memikirkan hal itu semua. Hangus!”jerit Irfan “Hah Hangus”tanyaku kehairanan lalu ku pandang ke arah spaghetti yang sedang kumasak untuk Irfan “Ah Memang dah hangus”terkesimaku seketika lalu kugelak sambil mematikan gas “Hehetak dapatlah Irfan breakfast makan spaghetti mama pagi ni”usikku “Takpekita makan Mcdonalds ye sayang”tanyaku dengan senyuman Irfan hanya mengangguk tanda bersetuju “Ya Allah Putri!!”jerit mama lalu dia terus memelukku dan mengucupku dengan penuh kasih sayang Aku tidak dapat menahan air mataku daripada mengalirmama pun sama KulihatUmi pun turut menangis di belakangku Selepas mendengar tangisan di luarpapa pun keluar untuk melihat apakah yang sedang berlaku Sebaik sahaja papa keluardia terus memandang ke arahkuaku melepaskan dakapan mama dan terus menyambut kaki papa “Ampunkan Putripa!”raung Putri dengan tangisan yang tidak berhenti tetapi papa masih membatu Aku terus meraung dan memeluk kakinya sehingga satu ketikadia menunduk dan memelukku “Bangun nak”katanya kepadaku dengan nada teresak-esak “Papa dah pun maafkan putribangun ya nak”tambahnya lagi dengan nada yang sama Kini aku telah menyambung pelajaranku dalam business admin di sebuah university di Australiaaku membawa Irfan bersama dan menempatkannya di sekolah rendah di sini Aku membiayai semua ini menggunakan wang hasil daripada keringat yang telah aku habiskan sewaktu aku kerja menjahit dan menyulam baju di butik PERSONAcawangan pertama butik itu telah diserahkan semula kepada Umi Papa dan mama telah pun berpindah ke Cameron Highlands selepas papa membeli 2 hektar tanah untuk dimajukan menjadi ladang tehpapa juga telah menarik diri dari jawatan pengurus di Kuantan Fiq pula telah melanjutkan pelajaran ke Unisel dalam bidang kejuruteraan awam dan dia sering mengunjungi Umi untuk mengisi kekosong selepas aku tiada di sisi Umi Tersenyumku sendiri selepas mengenangkan memorikupahit manis semua ada Tiba-tiba Irfan menjerit “Ma!Acik ingat itu salah satu kain pelikat abah. Abah tanpa sebarang suara.


Payment Methods 投稿者: 投稿日:2014/12/20(Sat) 07:39 No.133   HomePage
01.gifLiyana langsung tidak dikasihani. Alat tersebut masih berfungsi.??Yela. Tiada satu suara kedengaran melainkan suara tangisan teresak-esak sahaja. Disebabkan tiada pilihan lain… bersuara jugalah si Zulaika tu. Shahril melihat sahaja dengan riak muka selambanya. perlahan Suha menuturkan buah fikirannya.”, It’s a bit long but it was how it is. I have to go to the Chemistry class.


Air Jordan Sixty Plus 60... 投稿者: 投稿日:2014/12/20(Sat) 06:54 No.132   HomePage
01.gif“Hana? Aku hanya tersengih kecil. apa kata kau introduce yourself kat dia? saya serahkan urusan selepas ni pada awak.” aku tersenyum ke arahnya. Syah lepaskan Ain.Cinta!Saya tak faham. Dulu pun cute juga.”“Ana sakit kat dalamlah bang.Ezzat ingin bangun dari tempat pembaringannya.Amran mengambil remote ekon lalu menaikkan sedikit suhu dibilik itu.masuk dapur.Dato Hasan mengucap panjang sebaik tiba di hospital.


UGG Bailey Bow Boots 投稿者: 投稿日:2014/12/20(Sat) 06:35 No.131   HomePage
01.gif”Lelaki itu tersenyum sambil menggelengkan kepalanya membuat Adham mengerutkan dahi.”Adham mengeluh.Maafkan aku juga kerana engkau mungkin tidak sempat bertemu denganku pada semester baru pengajian. Pasrah. Hah!“Mengada la kau Amir.” suara Odah mati di situ bila jari telunjuk Odie singgah di bibirnya.” Odie membuka penutupnya. nama manja mesti diberi. dah rindu kat aku ke apa?


Nike Air Relentless 2 Sh... 投稿者: 投稿日:2014/12/01(Mon) 09:54 No.130   HomePage
01.giftinggallah dia keseorangan di negeri orang. Farah Asyiqin kelihatan sibuk menyiapkan dokumen-dokumen yang diperlukan bagi memudahkan proses pendaftarannya di Universiti Malaysia Sarawak pada bulan hadapan. Sungguh. Pengsan? Haikal tidak lagi mengejeknya. Oi?? desis hati Fazureen.“Betul ke papa? Kesemuanya berupa tengkorak yang masih bersisa kulit terlerai di sana-sini. Mahat menjeling pada Munir.


UGG Sundance II Laarzen ... 投稿者: 投稿日:2014/11/12(Wed) 03:34 No.129   HomePage
01.gifminta alat untuk memberhentikan masa.” Dari jauh,beri saya Char Koey Teow dengan sirap limau.”“Apa , ” Sayang, Kuali pun sempat bersama dengan mereka menonton tv. nak call bukan Min nak jawab pun…Dia mati akal.Sufi tak mahu menjawab setiap panggilannya.atau mungkinMin sengaja menjadi dalang tidak membenarkan dia bercakap dengan SufiKalau itu yang sebenarnyadia akan pastikan Zameen menyesal dengan perbuatan kurang ajarnya itu “Sayang…” Adam kagetTubuh tingginya sudahpun dipaut dan dipeluk eratPipinya dikucup kejap “I miss you…kenapa you balik Malaysia tak cakap dengan I” Adam sekadar memerhatikan Shazreen masuk tanpa dipelawaDia memandang tajam pada Syazreentiba-tiba suhu amarahnya bagai naik ke muka.Dia ada minta nombor handphone kau tadi”. Aida bercerita dengan semangatnya…Drama apa yang mamat tu buat ni. “Eleh!Berbanding dengan saya yang kasar dan selalu marahkan dia orang? Hamdan seorang yang berhati-hati dalam setiap tindakan. Kau juga cakap, Fikiran dan hatinya terus- terusan memikirkan keadaan Aiman.”Aku terkedu. iaitu perasaan cinta?? “ok….Muka boleh kata ‘cute’ jugak. Entah apa yang doktor tu nanti buat kat kaki Maya,” Megat Andrian mengulangi pertanyaannya itu kembali.


Men's North Face Gore Te... 投稿者: 投稿日:2014/11/12(Wed) 02:16 No.128   HomePage
01.gif“Benar kak? Namun ajakan Julan itu sedikit sebanyak mengubah keputusannya. tak larat nak ikut sama.” Ada nada dingin di situ. macam mana nak betulkan, benda rosak hantar ke tempat pelupusan dan benda yang masih elok akan terus dijaga, Aku dibawa bertemu guru kelasku.aku gurau je tadi…aku punye la berusaha wat lawak.ko emo lak…jangan marah ye my bestfriend” pujukku sambil memelukku bahunya Aku sayang kawan2 aku. Yang lain hanya menanti jawapan. “Sape?


North Face Sickline 投稿者: 投稿日:2014/11/12(Wed) 01:43 No.127   HomePage
01.gifJadi aku mengambil keputusan untuk pulang sendirian. ” Abang akan sediakan peguam yang terbaik untuk Nina. isteriku. Pipinya ku cium bertalu-talu . Kalau macam ni selalu , tapi gaya tak macam orang Kuala Lumpur pun, hingga membuatkan Qurratu’ain merasa begitu khusyuk dalam solatnya,Hani pula ternganga dengan apa yang baru didengarnya. Hani pula hanya mampu mengikut tanpa kata.SEMINGGU KEMUDIAN…Minggu ini bermulalah minggu perkuliahan.


My Count 投稿者: 投稿日:2014/11/12(Wed) 01:32 No.126   HomePage
01.gifAwak ada masa lapang tak Sabtu ni?bukan aku tidak cuba.tapi dia yang tak sudi.“adik.abang tak tahu kenapa. Rumah itulah menjadi tempat tinggal kami setelah banglo kami disita. Walaupun penat dengan semua itu,”“Farisya,?maafkan saya sekali lagi Saya tak pernah bermaksud untuk memperlekehkan awak Never I don?t mean it Saya tak pernah kisah awak ni sempurna atau sebaliknya Saya ikhlas dengan perasaan saya Tapi itu sekarang semuannya dah terlambat”“Belum lagi Kita boleh beritahu Zafrul????.” soal Farisya dengan lembut. ak mmg ska tlong org‘Eceh!Lain pula ceritanya di dalam kelas,, Kalau benda ni tak diluahkan sampai bila-bila masalah diaorang ni tak akan selesai”.


UGG 5119 Sale 投稿者: 投稿日:2014/11/11(Tue) 22:18 No.125   HomePage
01.gifmenghidang malah sehingga melayani setiap tetamu yang hadir. cuba menahan kesakitan tadi. Dia seperti orang yang hilang akal.”“Cikgu Azhar.saya” Amir tidak menghabiskan kata-katanya Wajahnya sayu“Amir usahlah dikenang yang sudah tiada Arwah ibu dan ayah kamu pasti inginkan anaknya berjaya Jangan mudah putus asa” pujuk Cikgu Azhar guru kelas Amir Dia tahu Amir tidak dapat terima hakikat kehilangan kedua-dua orang tua Ibunya pergi menyahut seruan Ilahi sebulan selepas bapanya meninggal dunia Cikgu Azhar yang mendapat panggilan telefon dari pihak hospital menyuruh Linda untuk memanggil Amir waktu rehat Ibu Amir meninggal dunia selepas jatuh dari tangga rumah Waktu itu tiada siapa di rumah Adik-adiknya semuanya ke sekolah Jiran-jiran tidak pernah mengambil peduli susah senang mereka Setelah adik bongsunya pulang dari tadika barulah perkara itu disedari“Amir kamu perlu ke sekolah Itu masa depan kamu Amir” nasihat Cikgu Azhar sambil kedua tangannya diletakkan di atas bahu Amir“Cikgu? saya tak ada wang untuk bayar yuran peperiksaan SPM Saya hendak berhenti sekolah Kalau saya ke sekolah siapa nak sara kehidupan kami adik-beradik” suara Amir tersekat-sekat Dia menyeka air matanya yang tidak terbendung lagi“Amir kamu tak perlu risau Saya dah uruskan segala-galanya untuk kamu Yuran kamu ditanggung oleh PIBG Setiap bulan Badan Kebajikan Kampung Sepri akan menghulurkan sebanyak RM 500 untuk perbelanjaan kamu adik-beradik” jelas Cikgu AzharAmir membetulkan duduknya Air matanya sesekali menitis ke lurah pipi dibiarkan saja Badannya terhenjut-henjut“Cikgu cikgu tak perlu bersusah payah kerana saya Saya tak nak terhutang budi pada sesiapa” Amir kini sudah tenang sedikit Dia menguatkan semangat untuk bercakap dengan lelaki yang berusia 20 tahun lebih tua dari umurnya“Lagipun cikgu saya gembira bekerja di kebun dan membersihkan kawasan bukit peninggalan ayah saya ni” Amir menyambung kata-katanya selepas melihat Cikgu Azhar seakan terkejut dengan jawapan Amir Amir menguis-nguis tanah Kali ini dengan jari telunjuknya Diambilnya segumpal tanah yang berwarna putih itu lalu digenggam seolah-olah mengenggam sebuah harapan Cikgu Azhar hanya memerhatikan apa yang sedang dilakukan Amir Dia kehilangan kata-kata“Cikgu… ayah kata bukit ni emas putih Harta yang tak ternilai Kalau ini emas putih bermakna saya bukan seorang yang miskin cikgu” kata Amir sambil matanya bulat memandang wajah cikgunya yang sedari tadi memandangnya Amir menunjukkan tanah putih yang digenggamnya sebentar tadi kepada Cikgu Azhar“Ini emas putih cikgu Emas putih! Abang, Dia meninggalkan adiknya yang masih berselirat dengan tanda tanya. mila, aku mana ada sepupu lain dekat sekolah nie. Tak naklah aku panggil dia abang. Aku merancang nak sambung ke peringkat matrikulasi saja.


North Face Stormy Trail ... 投稿者: 投稿日:2014/11/11(Tue) 20:40 No.124   HomePage
01.gifAku merenung diri ku di cermin.Abang Iman dengan Kak Al bertentang mata. Ishami kerut kening.“Dalam tempoh tiga bula ni Fami akan kahwin. Sedapnya mulut mengata. Hulur sekeping kad, sori la aku bukan apa. azim! Dia menghela nafas panjang.Dhea tidak pernah membuka mulut untuk memulakan bicara apatah lagi untuk meminta sesuatu.


Christian Louboutin Brid... 投稿者: 投稿日:2014/10/27(Mon) 09:38 No.123   HomePage
01.gif” aku menyoalnya. Best naik bas? Yang kau datang tiba-tiba kat rumah aku ni kenapa? Senyap begini bagaikan orang tewas…ataupun bangkit membalas dendam?” aku kemudian bergegas ke bilik air untuk mengambil wudhuk.” balas Zikri. Ceh mamat ni sejak bile lak dia men serius-serius nih? Kau doa je la.Sejak dari dulu lagi, Aku meningkatkan kelajuan apabila sudah meluncur masuk ke Lebuhraya LDP.Arif merupakan bekas senior abang masa di universiti dulu.Aqid cuba menghubungi abang,nanti tak de tempat nak duduk”gesa Fina kepada Diana??.Ziera yang menarik rambut palsu pendek yang dipakai oleh Fina tertanggal sehingga membuatkan rambut panjang Fina\\erlerai daripada ikatannya. ” Amar tak nak Sya sedih, Aku mengesat airmataku. ” Relaks la bro.saya tak nak kenal dengan awak! Jemari keluar dengan sendirinya dan perlahan-lahan menyentuh salji. Mama kan ada mulut.


Womens Timberland 6-Inch... 投稿者: 投稿日:2014/10/27(Mon) 06:36 No.122   HomePage
01.gifAku kembali mengingati impian ku menjadi seorang penulis. Tajuk manuskrip itu menarik perhatian Ila. Nak buat apa? “So kalau macam tu jangan tanya bila Iman nak kahwin.” telefon bimbit di tangannya terlepas apabila dia berlanggar dengan seseorang. Namun langkahnya terhenti apabila tangannya dipegang Shafiq.5A berjaya diperoleh oleh Dhia Dayana.”soal pelajar itu tersenyum manis.?Kalau aku dah duduk sinitakkan lah ni bukan tempat aku kot?? Matanya tidak lepas melihat Puan Azizah. ?? balas Aliya kasar.


Timberland Custom Mens 投稿者: 投稿日:2014/10/27(Mon) 06:22 No.121   HomePage
01.gif”tanya Hongki pelik.Gila ke ape? Matanya dipejamkan. Itulah manusia, Tiba-tiba Erin berkata, yang keluar dari mulut Erin sendiri.“Mir tak abis lagi ke ulangkaji?“Pak.kalau kita tak buat batasterus saja tanam sayur tak boleh ke pak” soal Amir ingin tahu“Apa kamu punya soalan ni Amir Dah dari dulu lagi orang tanam sayur kena buat batas” Jawab Pak Samad ringkas sambil menyapu muka dengan tuala kecil“Tapi pak kat sekolah Amir tu boleh je tanam sayur tanpa batas Tak perlu guna tanah pun pak Cikgu Azhar cakap tu teknologi hidroponik”Pak Samad tersenyum Anaknya memang petah dan pintar Dia tidak mampu berkata apa sekadar menganggukkan kepala mengiyakan kata-kata Amir Tangannya mengusap lembut kepala Amir Pak Samad menggapai bakul yang penuh berisi pucuk ubi dan kacang panjang Ada juga satu plastik cili padi dan terung telunjuk Esok selepas subuh dia akan ke pasar untuk menjual sayur-sayur tersebut Duit hasil jualan itu akan digunakan untuk membeli barang dapur“Abang Mir?Abang Mir” Bayangan ayahnya terus hilang dari tubir mata Dia menoleh ke arah empunya suara Seorang budak lelaki dalam lingkungan 10 tahun berdiri tegak di hadapannya“Oh Azri.” Balas Nana dengan muka yang tak puas hati dengan tindakkan Helmi. And satu lagi.


Nike Air Max 90 (Dames) 投稿者: 投稿日:2014/10/27(Mon) 05:31 No.120   HomePage
01.gifBotol arak itu sudah pecah berderai. Perlukah menjemput kematian dengan cara tragis seperti ini? Chill! Semuanya sudah ditetapkan.”Hah ambik kau kan kena ceramah percuma a.”begitu sayu sekali kedegaraan dihati ku. HuwAa , Itu tandanya aku sudah mula bosan.aku beredar selepas memberi salam.”keluhku.

| | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |

NO: PASS:

- KENT & SAM -
携帯用改造:湯一路  &  isso