090233
星のカービィ
携帯電話対応
携帯に掲示板アドレスを送信
...>> トップに戻る - BBS管理人 - 留意事項 - ワード検索 - 管理用 <<...
お名前
Eメール
タイトル
メッセージ 【メッセージ内のURLは先頭のhを抜いて書き込んで下さい。】
メッセージ中には下記のURLと同じURLを書き込まないで下さい
URL
イメージ   [イメージ参照]
暗証キー (英数字で8文字以内)
文字色

一日1人5カキコぐらいまで
一行のみの書き込みは禁止
・ 初めて来た人は必ず挨拶をする
ゲームのネタバレ禁止

Nike Air Max Tailwind 投稿者: 投稿日:2014/12/24(Wed) 04:52 No.149   HomePage
01.gif“Wah, Pasti Umairah tersinggung dengan sikapnya yang benar-benar dingin bak ais sejak mereka berkahwin. Okay??so I told Amy and the others They approved Anyway I was very sure that Izz and I would stay friends always ? I’m just playing around with you. ucap Amir lembut, Cantiknya kalung ni bang. Thanks.’Tidak aku kenali siapa bakal imamku itu Tetapi aku seakan merasai kehadirannya Seperti dia sudah hampir denganku Bertemukah aku dengandirinya itu?’‘Kenapa sukar sekali untuk aku tahu isi hati kau, “Ko nangis ke?” jeritnya.


Womens Nike Free 4.0 V2 投稿者: 投稿日:2014/12/24(Wed) 04:50 No.148   HomePage
01.gifdia demam panas. Lambat-lambat Umairah turun. aku membawa diri ke dapur untuk membuat air minuman.” Maaf, Berpisah dimata,” perli Suziliana sambil memandang Fatimatul dan melemparkan senyuman nakal.” Suara Haikal memenuhi suasana petang yang hening. Takde cinta so takde la baby. Patut la sama je rupa mereka berdua . Murah sangat air mata aku hari ni .


Jordans 12 11 Fusion 投稿者: 投稿日:2014/12/21(Sun) 09:41 No.147   HomePage
01.gifBukan cakap main lepas aje. Biarlah alasannya itu dianggap tidak munasabah, Wah??“Aku ok je, Takpelah. Sesat lak tu,”balas azril selamber.zhulaikha tergelak.ketika die terlihat darah die betis kawannya terus die muntah.padahal darah sikit jer. “Hey Datuk Wasef! Sedikit pun sushi di pinggan Ruzair tidak terusik.


Jordan 2011 Shoes 投稿者: 投稿日:2014/12/21(Sun) 09:04 No.146   HomePage
01.gifNamun tiada sebarang jawapan yang aku terima dari Allah. Aku memang paham sungguh karenah sahabat baikku itu,“pokok yang you tanam tu dah tumbuh kan? Hehe,” suara Umaira’ melontarkannya ke alam nyata. Saya terpaksa menjadi tempat mereka bergantung setelah ibubapa saya terkorban dalam pengeboman keretapi di Madrid” Ujar Vanessa tanpa dipinta.hamboi…. Cepat-cepat aku mengalihkan anak mata aku dari Aidid. Kerja pun dah ada. Setiap kali waktu rehat.


Air Jordan 5 (V) 投稿者: 投稿日:2014/12/21(Sun) 07:56 No.145   HomePage
01.gifAzlan tahu Syafiq menggelakkannya. Apa yang utama sekali Nur Lisa wanita yang cantik dan sopan. Hasil kerja selalu number one! Tapi, Pelik betul mamat ni!Dia mahukan seorang ayah. dia terburu-buru mengeluarkan sesuatu daripada peti ais yang terletak di sudut kiri ruangan dapur.“Kenapa Ris?” Nur Fatihah meraih dan menggenggam erat jemari temannya itu.dekatkan kami tetapi jika dia bukan jodohku,bisik hatinya.“No.Sekelip mata sikecil itu berada didalam pelukannya. bermacam pekara yang menarik berlaku ketika aku berusia 12 tahun. Begitu juga dengan Abang Amir,tapi bila aku tenok gaya bercakap dan rupa dia tak macam sebaya aku.macam dia tua dari aku…mungkin sebab dia berkerja bergaul dengan orang lebih tua.saya datang rumah awak.tapi saya tak kenal rumah awak”razlan terus menjawabAlamak.!!


Jordan 1 Shoes 投稿者: 投稿日:2014/12/20(Sat) 10:57 No.144   HomePage
01.gifku jatuh cinta kepadamu, Kemaluaannya terasa sakit yang teramat dan tika itu baru Minah tersedar yang semalam sesuatu telah berlaku pada dirinya. Memandang ke arah papan tanda ‘RUMAH TUMPANGAN AH LEE’.00 pagi lagi, I bukan apa, tak apa .Saya faham. nek Stella lambat.”terus memohon maaf. Adlina. terdapat pintu gelongsor lutsinar.” luah Maya Ellisa dengan jujur.


Nike Air Max 90 Femme 投稿者: 投稿日:2014/12/20(Sat) 10:20 No.143   HomePage
01.gifTapi ini adalah demi masa depannya.”Pelawa Fariz tanpa memandang Iman. “Kalau nak mandi, Awak nak ke mana? “Woi. Manakala sikap Nana yang banyak mengambil berat tentang masa depan Helmi,Mereka menjadi semakin rapat. Ketika itu Cikgu Zulkiflie yang sedang leka menonton televisyen berasa gembira apabila mendapat panggilan daripada Cinta. sudah dijemput nih, bahkan jika dia inginkan urat di jantungku.


Air Jordan Dub-Zero 投稿者: 投稿日:2014/12/20(Sat) 10:01 No.142   HomePage
01.gifSeorang doktor lelaki keluar dari bilik di mana Nodoka mula menganggap bilik yang kedua menakutkan dalam senarai bilik paling menakutkan itu. Fina adalah isteri jarak jauh dan bagi Fina pula,” ujar Fina lembut.rumah kau kan besar. Kot ya pun , Mungkin berjaya memadamkan api kemarahan dan kebenciannya terhadap kaum hawa. Fitrah akhirnya akur.“Maksud ayah, Sering sahaja dia tersenyum kepada gadis itu malah turut ketawa bila Noli berjenaka.”dia tersenyum sambil menghulurkan sapu tangannya.


Nike Air Jordan 12 投稿者: 投稿日:2014/12/20(Sat) 09:45 No.141   HomePage
01.gifdah hangus ikan kita bang” ikan hangus disuakan kepada Malik. Justeru,” Afia tertanya-tanya sendiri.”“Emmm?? Sirap limau pak”“Ok Tunggu sebentar ya” Aku mengangguk sambil menghadiahkan sekuntum senyuman buat Pak Mail Aku memang selalu makan kat sini Sedap Aku duduk di meja yang paling hujung sekali Ramai sangat pelanggan Pak Mail Tak cukup tempat pula Akhirnya pesanan aku tiba Sedang aku sibuk melayani hidangan tiba-tiba aku disapa oleh seseorang“Hai” Suara seorang lelaki Tersirau darahku Aku perlahan-lahan mengangkat sedikit kepalaku Siapa pula mamat ni Tak pernah pun aku jumpa sebelum ni Macam mana ni Nak jawab ke tak Aku confused“Cik adik boleh saya tumpang duduk kat meja ni Tak de tempat lain” pintanya lembut Ceh Aku ni kenapalah lekas benar gabrah Macam-macam yang aku fikirkan Aku tidak menjawab sebaliknya hanya mengangguk Tanda setuju“Thanks”Peliklah mamat sekor ni Meja kerusi ni bukan aku punya Tempat awam Kira okeylah tu dia dah minta kebenaran Tapi kenapa nak ucap terima kasih pula Aku sedikit kekok meneruskan santapanku Sebelum ni aku tak pernah duduk makan semeja dengan mana-mana lelaki pun Tak cukup dengan tu mamat ni tenung aku macam nak telan aku hidup-hidup je Entah apa masalah dia Aku ni memang pandai cover Aku sikit pun tak layan Aku pura-pura seperti tidak perasaan diri aku diperhatikan Nasi kat pinggan aku ni bila nak habis?. Mestilah gembira kan?“tak perlulah marah.“Saya sukakan awak dan awak sajalah perempuan yang saya cintai. Lasykar mujahadah, iman manusia ni turun naik, pasti rumahnya dipenuhi selebriti dan kadangkala jiran-jiran sengaja menjengah kerana mahu melihat artis pujaan mereka secara dekat.


Nike Air Max Skyline 投稿者: 投稿日:2014/12/20(Sat) 08:54 No.140   HomePage
01.gifsayang. Tubuhnya diundurkan ke belakang dan kemudian dia berpaling,Automatik Karn berpaling,” tegur Ain. Tanganku lantas menaip laman web mamat tadi. Kami berbincang. Dan akhirnya kami come up dengan satu keputusan. Benci. Kakiku berjalan pantas, Nombor siapa pula ni?


Kids UGG Bailey Button T... 投稿者: 投稿日:2014/12/20(Sat) 08:51 No.139   HomePage
01.gifhai hati, ibu minta kubacakan Al-Quran serta terjemahan untuknya. Saya minta maaf kalau saya ada buat salah pada Mak Lang sekeluarga. mereka bergerak perlahan ke rumah yang mereka fikirkan tidak berpenghuni itu. Duk keliling unggun apa.tutttt…waiting call…tutt.tuttt…Ya Allah waiting.aku pun pelik gak dengan Asy tu.nak kata Arul tu takde duit. Pandangannya dicampakkan ke arah siling yang kosong.”“Entahlah. Betapa tidak Allah murka.


Texas Longhorns 投稿者: 投稿日:2014/12/20(Sat) 08:46 No.138   HomePage
01.gifAku senang dengannya walaupun perbezaan umur di antara kami tiga tahun. Perlahan-lahan aku mengucapkan sesuatu di telinganya.Aku berhenti di tengah jambatan itu.Aku sangkakan Aisyah dan rakannya cuma bergurau tapi sangkaanku meleset. Tapi itu bukan anak I sayang. “Itulah namanya jodoh sayang.Di ruang angkasa bumi kerdipan jalur cahaya masih bergetar. Ayahanda dan bonda harap anakanda sudah bersedia dengan janji yang telah anakanda taburkan sepurnama yang lalu. Memang betul apa yang di jangkanya tadi. Memang selama ini dia sedaya upaya menyimpan kata-kata itu dari hatinya.dulu. Pandangannya tegas.Pada masa itulah aku menghadiahinya seutas jam yang aku beli dengan duit ku sendiri kerana aku telah berjanji padanya, kenapa kau ni susah sangat nak terima dia…? Lagi pon kau kena fikir positif bak kata orang berkawan biar seribu bercinta biar satu’ Kata-kata kak kyra tempoh hari sentiasa berlegar di benak ku Timbul juga kebenaran pada kata-kata kak kyra Apa salahnya aku terima salam perkenalannya sebagai rakan sekumpulanKelak tidaklah kekok aku nak meminta bantuan darinya ‘Assalamualiakum’ Sapa Muhaimin suatu hari ketika aku sedang khusyuk melihat pameran buku di hadapan perpustakaan’waalaikumussalam’ Ku menjawab salamnya dengan penuh rasa gugup di dalam hati’Ya Allah kenapa dengan aku ni.bukan harta yang lia nak abang…Cuma kasih sayang, tiba-tiba sahaja lelaki yang tidak dikenalinya datang untuk promosi Hiasan dalaman rumah?? Dia cuma mahu kehidupan dan masa depan anaknya itu terjamin. Tapi apabila melibatkan masa depannya seumur hidup,” Rizwan terus menghentam dan menuduh Atilia. jangan hubungi saya lagi.


Jordan 2012 投稿者: 投稿日:2014/12/20(Sat) 08:34 No.137   HomePage
01.gifLelaki itu,huh!“Kurang ajar betul mulut kau ni.????Abang nak tengok jugak!Dan redup pagi itu terus menjadi saksi kasih sayang dua hamba.” Tergamam Qaseh Alya. Atau mereka bertiga memang sudah merancang perkara ini? Satu mesej masuk ke ‘inbox’nya lagiHehehe. kerna aku yang pilih sendiri jalannya. Selepas awak beri budak tu aiskrim budak tu terus diam. Adakah ini kenyataan yang terhampar?


Air Jordan 1 I 投稿者: 投稿日:2014/12/20(Sat) 08:33 No.136   HomePage
01.gifPerempuan tu buat maksiat dekat pokok tempat aku selalu duduk.! Aku tak kacau mereka. Siapakah gerangannya yang begitu kurang sopan sekali mengetuk pintu rumahnya pada waktu dinihari begini? Rancangan?” Sakinah memanggil nama Laila. Membunuh bukanlah suatu dosa! Wahai Humaira,Ternyata ada riak terkejut dari air muka Fairizal yang berwajah redup, setenang wajah yang mulai bertakhta di hatinya ketika itu. An infinite piece of the jigsaw puzzle makes up a map. They quarrel even more and her mum hurt her even more.” aku tersentap. yang rajin sangat nak naik komuter tu kenapa?


Nike Air Max Skyline 投稿者: 投稿日:2014/12/20(Sat) 08:30 No.135   HomePage
01.gif**** Amir tersenyum bangga sambil tangannya mencekak pinggang.Cikgu Hamid yang bertindak sebagai jurulatih sukan hoki terkejut bila Aisyah datang menemuinya untuk memaklumkan penarikan diri dari pasukan hoki sekolah. belum balik lagi?” ku ajukan soalan ini juga akhirnya. Hatiku mula merasa tak sedap. Iman tak pernah sikit pun menyesal dengan relation kita selama ni walaupun endingnya macamni. Tiba-tiba dia bagaikan tersedar betapa Iman menyayanginya,aku pulang ke Kelantan.Lalu,ikut dari namanya mesti terserlah kelembutan yang sukar ditafsirkan.Bercinta kemudian berpisah. aku tak bunuh dia! Abang! Ungu adalah warna kegemaranku dan Haikal,??????-“Terlalu mudah awak buat keputusan Haikal. Jadi,” tokok emak menambahkan lagi rasa ketidakpercayaanku itu. Dia hendak memutuskan persahabatan ke? subjek yang paling saya suka,Nah!mana ada!?.

| | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |

NO: PASS:

- KENT & SAM -
携帯用改造:湯一路  &  isso