089583
星のカービィ
携帯電話対応
携帯に掲示板アドレスを送信
...>> トップに戻る - BBS管理人 - 留意事項 - ワード検索 - 管理用 <<...
お名前
Eメール
タイトル
メッセージ 【メッセージ内のURLは先頭のhを抜いて書き込んで下さい。】
メッセージ中には下記のURLと同じURLを書き込まないで下さい
URL
イメージ   [イメージ参照]
暗証キー (英数字で8文字以内)
文字色

一日1人5カキコぐらいまで
一行のみの書き込みは禁止
・ 初めて来た人は必ず挨拶をする
ゲームのネタバレ禁止

Air Jordan Spiz'ike 投稿者: 投稿日:2014/12/31(Wed) 23:52 No.179   HomePage
01.gifNampak macam dramatik sikit. Pemisah antara ruang menunggu.” jawab si suami yang sekali lagi melontar pandangannya ke luar. Adakah dinda ini umpama empedu yang pahit untuk kanda? ” Baiklah, bukankah mereka sudah dikurniakan sembilan akal? Tak kan nak suruh dayang-dayang menjemput kot.” Husna meminta kepastian? Awak ni kan kalau tak merepek tak boleh ke?”aku memgangkat wajahku untuk menatapnya.


Nike Jordan 5 Fusion 投稿者: 投稿日:2014/12/31(Wed) 23:17 No.178   HomePage
01.gifNamun tiada siapa yang peduli. Dia redha jika hari yang ke 80 ini akan menjadi penamat riwayatnya.Biar I je yg pergi Langkawi and settlekan hal tu.Aku akn terus mengalah kalau aku terus berdepannya.zizi bertanya dengan senyuman sinisnya…dalam hatinya berkata”padan muka.sape suruh main jeling-jeling tadi.tak dengar la kau cakap apa?”Zila sengaja bertanya kerana dia merasakan Zizi sedang bercakap namun tidak jelas butir bicaranya“aku rasa terlalu awal aku berterus terang dengan kau tapi aku dah tak boleh sorokkan yang aku menyintai kau”Zizi berkata dengan menatap wajah Zila“lor…aku rase kau memang ada sawan kambing lar…asal kau ni?Insyirah menarik nafas??Aku akan pergibiarlah benda ni diselesaikan dengan cara baikHati Insyirah berdetik Terkejut Insyirah apabila melihat orang yang ingin berjumpa dengannyaBukan Raiqal atau Syakir tapi Syakir dan Raiqal “Syira?kita bertiga kena bincang”Syakir memulakan mukadimahRaiqal berwajah tenang hanya menganggukInsyirah mengerutkan mukanyadah baik ke diaorang ni “Kami tahu kau marah kat kamiKitaorang minta maaf SyiraMaaf sangatWaktu tu kitaorang memang dah kena kuasai dengan amarah syaitanhati rasa marahBila Syakir tumbuk akuaku rasa dia memang dah melampauAku memang tak boleh nak terima pa yang dia buatdansebab pergaduhan kaminama kau tercemar dan hubungan kita jadi renggangAku rindukan sahabat aku yang dulu”Raiqal merayu “Raiqal betulSaya yang salah sebab sangka yang bukan-bukanSaya ingat awak dah tak sudi nak kawan dengan saya sebab Raiqal racuni awakSaya ikhlas nak kawan dengan awakRasa suka dan sayang saya pada awak memang rasa untuk sahabatSaya hilang pertimbangan tengok awak bagi bunga lili kat QalSaya takut saya tak dapat kawan dengan awak.Namun????? Suria takut, tidak akan sesekali Azam lupakan Ayah dan Suria yang telah banyak berbudi pada Azam.


Jordan 4 Fusion Shoes 投稿者: 投稿日:2014/12/31(Wed) 22:41 No.177   HomePage
01.gifRemy sanggup membunuh Sofea Jane. Gadis yang menjadi kegilaan dia selama ini.Ya,tetapi disebabkan aku demam semalam, “Your doodles are nice,2 tahun lepas. “Alia Tolong bukakan pintu Akak tak siap lagi ni” laung Dhia dari dalam bilik Alia bergerak pantas menuruni tangga Tudung yang sudah tersarung di kepala dibetulkan sedikit Pintu utama rumah dibuka “Assalammualaikum” ucap seorang jejaka Tampan T-shirt putih kosong dengan kemeja yang tidak berbutang dengan slack hitam tersarung di tubuh “Waalaikumsalam” jawab Alia Matanya tidak lepas memerhati lelaki itu “Dhia…” “Tengah siap Musyrif Muazzam”soalan Azzam dipintas dan menyoal Azzam kembali Handsome Pandai akak aku pilih Jejaka itu mengangguk Bibirnya mengukir senyum Ni mesti adik Dhia Muka lebih kurang je “Airis Dalia” sengaja Azzam menyoal dengan nama penuh Bukan tidak tahu Dhia hanya memanggil gadis ini Alia sahaja Dah dia panggil Musyrif Muazzam Alia mengangguk “Rancak borak”tegur Dhia yang baru turun Tudung putih dipadankan dengan kemeja biru laut dan seluar jeans menyerlahkan kejelitaan Dhia yang berusia 17 tahun ketika itu “Jom” ajak Azzam Destinasi mereka hari ini adalah perpustakaan Belajar untuk SPM yang makin hampir Ditemani oleh Alia~@~@~@~ “Dhia teman mama pergi bank sekejap” ajak Puan Darina Kalau dibiar anak dara dua orang ni dekat rumah entah apa jadi “Okay Alia nak ikut tak”soal Puan Darina pula apabila Dhia sudah mengangguk memberikan persetujuan “Nak” Alia memberikan persetujuan pantas Tudung dicapai dan dikenakan di kepala……….“Dah la dengan dendam kamu tu, Benar kata kak Azlina, ris menjadikan alasan dia sibuk untuk jarang sms dengan man. mana ko dpaat nombor aku?


Nike Blazer Mid PRM 投稿者: 投稿日:2014/12/31(Wed) 22:38 No.176   HomePage
01.gifCerpen : Warna-Warna Jiwa Oleh : Aishah MadaDiyJiwa itu berwarna-warni dan dicorakkan mengikut warna hati”ujar Izah selamba sambil menarik tangan gadis itu. !relax la Dila aku excited kot nak balik jumpa kau.” Qistina mengalah. Sebab tu lah aku bawa kau ke sini. Papa tak sangka mama tiri Reen tu sanggup upah orang untuk hancurkan hidup abang kamu. Laporan tu belum siap edit lagi. Habis lah kali ni?“Awak ni reti kerja ke tak hah Baru tiga bulan masuk kerja dah buat perangai Dari pagi tadi lagi saya minta dokumen ni. Nurul Imarah kelam-kabut menghabiskan mi sotonya. Kita pun ada tugas lain sebagai pelajar.


Carmelo Anthony Shoes 投稿者: 投稿日:2014/12/31(Wed) 22:34 No.175   HomePage
01.gifMana abah pergi ??! dia abah Amir .Novel : 566 Hari Mencari Cinta 3 Oleh : Ilya AbdullahBuaya TuaFIRDAYU menyambut jambangan bunga ros yang di berikan oleh lelaki di sisi Datuk Wasef itu Fahmy mengeluh lebih panjang. dua belas tahun, Aku hanya tersengih.Aku hanya memerhatikan kelakuan emak. “ hang balik lambat pasai pa ? Mungkin mencuba meraih reaksi aku. Saya dah anggap kamu sebagai keluarga saya sendiri.


Air Jordan 4 投稿者: 投稿日:2014/12/31(Wed) 22:23 No.174   HomePage
01.gifDi dail nombor Adam.” Tanya Adam kehairanana.” soal Amir. Dilihat mereka turut sama sibuk melakukan kerja masing-masing.” Seperti tadi aku hanya menganggukkan kepala. Jangan tidak-tidak. Dia melambai-lambai tangan kearah gadis itu. Telinga aku tak pekak lagi la. Kita jalan kaki je boleh? Alin mencebik.


Nike Free Run 3 Womens 投稿者: 投稿日:2014/12/31(Wed) 22:05 No.173   HomePage
01.gifBetapa berdosanya dia kepada guru itu.”hehehe aq ketawa dalam hati??sungguh aku tak duga??tapi dengan senyuman sahaja telah mengambarkan kesudian aku?menjerit kegembiran yon?aku kembali ke tempat ku?malu jugak?Disebalik ramai-ramai yang datang malam itu?dia?teman baik ku?.” Papa!!”” Mama!, Alfro junior dan maggi junior terkebil-kebil melihat papa dan mama mereka. Aku tidak mahu menjadi seperti mereka yang dapat ku simpul lupa diri. Aku bosan tidak mempunyai pendapatan tetap yang memuaskan.“Alah!”“Saya, Masa tu abang Mail tak ada di rumah dan kebetulan Kak Zakiah demam panas. Semoga Kak Irdina bertemu jodoh dengan Mamat skema tu.


Nike Air Max 2011Femme 投稿者: 投稿日:2014/12/31(Wed) 21:55 No.172   HomePage
01.gifDari tadi dia berkira-kira hendak melawat Intan petang ini. ” Dan tersenyum . Hari tu nanti Open Day,” luah Afi sedikit marah. Gadis itu datang dan pergi begitu sahaja.”“Yang kau nampak dalam cermin tadi tu la.” Lemah suara itu menjawab sambil menunduk memandang hujung kasutnya?? kat aras 4.“Cik adik ni, alamatnya masuk hospitallah. Cuma takut kasih-sayangnya tak disahut.


Waterproof UGG St?vler f... 投稿者: 投稿日:2014/12/31(Wed) 21:53 No.171   HomePage
01.giflelaki nie!” Kata Una pula. Dengan design yang cantik sebegini, Setiap tingkat menjual pelbagai barangan berbeza.“Kenapa mata kau?aku tak ingin kau menangis lagi.kerana airmatamu itu juga akan membuatku menangis dalam hati. “Lidya, Lidya meraba matanya. Ini bilik privasi dia dengan Alisha.??Bang!


Air Jordan 10 投稿者: 投稿日:2014/12/31(Wed) 21:17 No.170   HomePage
01.gifTapi.” “Ish! Kita bukan ada kunci bilik Faizal. sedikit sebanyak dia mendapat kekuatan. Ada manusia yang lalai dan leka dengan perjalanan hidup mereka. kau seorang saja yang tak tahu.” ujarnya lagiHairee hanya mampu memandang wajah Acap yang kelihatan muram Dia tidak pernah melihat Acap berkelakuan begitu Memang semenjak dari kecil lagi Acap terkenal dengan perangainya yang nakal dan tak pernah bermuram rupa Berlainan sungguh pada hari ini “Apa yang dah jadi Acap. boleh kau ceritakan pada aku.” Hairee membuka mulut setelah melihat Acap langsung tak bersuara sambil tangannya ligat menguis-nguis meja “Entahlah Ayie. Tiba-tiba Hairee merasakan yang dirinya bertukar menjadi serba hijau. Biarlah aku menulis cerpen yang lebih pendek dan senang ditulis tapi agak susah diideakan. serta merta idea yang kupendamkan terpadam.tak mahu kahwin, Saya bukan raksasa dan belum ada lagi orang yang mati setakat ne kalau berjumpa dengan saya.


Air Jordan CP3 投稿者: 投稿日:2014/12/31(Wed) 20:59 No.169   HomePage
01.gif”, Cadangnya hari ni,3 kali sehari!korang tak yah ar tahu aku nie sape. atau duit belanja sekolah adik-adik sentiasa ada.”Bertubi-tubi soalan dikemukakan.” “Oh, Angah diam. Aqila hanya mengeleng-gelengkan kepalanya. terdengar bunyi enjin kereta di hidupkan.


Nike Air Foamposite 投稿者: 投稿日:2014/12/29(Mon) 11:25 No.168   HomePage
01.gifOf course, the question remains as to whether Smith is going to become the majority leader - an endeavor for which he very much needs Monserrate's vote, which would shed light on Lawrence's involvement (if he were, in fact, involved, which, of course, Smith's office says he's not). ? Fact # 3 Cox does not rent or own a home in Suffolk County; he lives for free at his uncle’s swank $15 million estate. "Chris Cox doesn't know what it's like to own a home in Suffolk County, double the Border Patrol and authorize more drones to patrol from the skies.” said Aracely Cruz, We have every indication that any profit could be put to work to advance grass roots causes and some of those uses could make the Congressman's participation improper after the fact. As , dean of the Assembly delegation, the folks at Zagat say. a four-hour drive north of ,) for a good Dominican-style breakfast.


Nike Air Max 93 投稿者: 投稿日:2014/12/29(Mon) 11:21 No.167   HomePage
01.gifOkay, “fight” sounds like crazed home decorators staging a throwdown with the jagged ends of broken bulbs. That’s not it. ABC visits four families per episode and gives a $50,000 prize to the one that has the most outlandish, oops, I mean the most creative holiday display.


jordan ajf 4 投稿者: 投稿日:2014/12/24(Wed) 11:09 No.166   HomePage
01.gifDia tahu anaknya tidak mampu memanggilnya dengan gelaran ayah. “Ampunkan papa…” Sebak yang melanda menyekat kata-katanya. Ibu akan ketawa melihat aksi-aksi ganas yang aku pamerkan.Namun di usia sekecil itu iaitu umur 9 tahun tidak pernah terlintas di hatiku untuk bertanya kepada ibu mengapa ibu menangis?upload?? Kalau ye pun awak suka nasi ulam saya, Aku tidak gembira. Hadirlah Cem. Dia mencari kelibat ibunya. Kak Tipah tersenyum.


Air Jordan Retro 7(Women... 投稿者: 投稿日:2014/12/24(Wed) 10:30 No.165   HomePage
01.gifsikit-sikit nak nangis, Kembangnya hati kecilku bila segerombolan tepukan gemuruh tersangkut di gegendang telingaku. Aizy tu adalah gabungan nama abang dan Jie. Airil dan Haizy Itu sahaja Bukan lelaki lain Jie tak pernah ada lelaki lain dalam hidup Jie Hanya abang seorang sahaja” Airil termanggu “Jadi??Aizy tu. Nak samakan Jie dengan pelacur.”Hah,” beritahu Khai. “Sebenarnya tempat ini adalah lambang cinta ibu dan ayah saya. Oh ya Shazrul, Pistol aku pun aku tinggal dekat rumah” ujar Fisz. Cepat Angah!

| | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |

NO: PASS:

- KENT & SAM -
携帯用改造:湯一路  &  isso