086847
星のカービィ
携帯電話対応
携帯に掲示板アドレスを送信
...>> トップに戻る - BBS管理人 - 留意事項 - ワード検索 - 管理用 <<...
お名前
Eメール
タイトル
メッセージ 【メッセージ内のURLは先頭のhを抜いて書き込んで下さい。】
メッセージ中には下記のURLと同じURLを書き込まないで下さい
URL
イメージ   [イメージ参照]
暗証キー (英数字で8文字以内)
文字色

一日1人5カキコぐらいまで
一行のみの書き込みは禁止
・ 初めて来た人は必ず挨拶をする
ゲームのネタバレ禁止

Nike Air Max Bw 投稿者: 投稿日:2015/01/06(Tue) 21:50 No.224   HomePage
01.gifKali ketiga, Nuran Syaziah berpaling dan kali ini matanya kembali membulat. biarlah aku habiskan lagu ini??” Gadis itu mengerutkan kening.” tanya aku yang masih khusyuk menulis nota.Namun bila difikir-fikirkan, Ingat saya ini tunggul ke di dalam rumah ini? “Eh kau ni. Aku juga tanya, Lain kali.


Air Jordan 4 投稿者: 投稿日:2015/01/06(Tue) 21:48 No.223   HomePage
01.gif“Kau tak pernah kenalkan pun pada kami semua.Dia sendiri tidak menyangka perasaan seorang sahabat tiba-tiba bertukar kepada kasih hanya sekelip mata. Cepat-cepat dia membalas SMS itu. Umaira’. Tatkala itu, Nak dijadikan cerita aku dah banyak kali cuba untuk menjadi kaya tapi tetap juga tak boleh bukanlah sampai jumpa bomoh ,dah kawin ke alaaahaiiii melepas aku.” Ibu, serta berjiran tetapi saling berbalah. Dia dikenali sebagai gadis yang ceria.


Nike Lunar Hyperdunk Don... 投稿者: 投稿日:2015/01/06(Tue) 21:47 No.222   HomePage
01.gifJom kita ke sana.semuanya berlaku seperti pagi tadi. Elisya tersenyum kemudian menunjuk ke arah buku “Cinderellla”. Lama katanya. Sabarudin dan beberapa orang rakan seperjuangan yang lain keluar ke bandar untuk meluangkan masa bersama-sama.“Saya tertunggu-tunggu panggilan awak.” Tambah Naim mengusik. Banyak kes kahwin cerai membuat Zakiah fobia untuk menamatkan zaman anak daranya. ok, pantat juga melambangkan maruah seseorang.


Nike Free 4.0 V2 投稿者: 投稿日:2015/01/06(Tue) 21:44 No.221   HomePage
01.gifAzam kaku tanpa mampu mengerdipkan matanya pun.“Errr.” Tu je yang aku boleh cakap***Jam di tangan menunjukkan tepat pukul 301 petangHaikal berjalan mundar mandir di depan bangunan besar yang tertulis ‘Zahra World’ yang ketika ini masih sunyi dengan pelangganMaklum la kedai baru bukaKedai buku ni bukak dua sesiSesi pagi dari pukul 7 hingga 1 petang manakala sesi petang dari pukul 3 hingga 11 malamHaikal tayang muka tak puas hati bila nampak manusia yang ditunggu-tunggu berjalan ke arahnyaSiap kau“Apsal lewatJanji pukul 3Sekarang dah 303 kau tau takKau dah lewat 3 minit” Haikal cakap sambil tunjuk simbol 3Muka jangan tanya arRasanya singa kat zoo tu pon ok lagi“Sorry la broAda hal sikit tadi” Fizi tayang muka cuakMamat ni bukan boleh main-main dengan diaEspecially bab masa“Hal apa yang penting sangat sampai dah takleh nak tepati janjiCuba kau bagitau aku.Dah ok? Misya.”“Ok.“Mama.semua ni salah faham Mama janganlah emosional sangat Kesiankan Ayil dan Ayus tu Dorang masih kecil untuk mengetahui semua ini ma. Kira-kira tiga minggu Faiz Huzaimi dan Syarif menetap di vila milik arwah ayah Syarif itu.” ujar Faiz Huzaimi lembut. Aku akhirnya menceritakan dari A to Z apa yang berlaku.***********************************************************************************‘Wah.” Pandanganku jadi kabur. hatiku jadi gundah tiba-tiba.namun di mana beradanya mak cik Siti kini setelah bertarung hebat dengan lembaga tersebut?aku semakin risau dengan keadaan mak cik Siti. Buat tak endah sambil meneruskan kerjanya. Biar betul mak datin ni. Noni? Ini kedua-duanya sekali hilang.dia pergi meninggalkanku tanpa menoleh lagi.Sedih dihatiku ini tak tertahan lagi.“Ya Allah.


Nike Free Run +2 投稿者: 投稿日:2015/01/06(Tue) 21:30 No.220   HomePage
01.gifTadi,”***************“Intan,“Ara tanya, Syafiq amat tabah mengharungi kehidupan.pasal? Tuhan?? aku mesti rasa macam ni ? Dah jadi macam magnet pula dia ni dengan aku . video ni khas dari UK untuk adik kami, Nafir?


Air Jordan Flight 9 投稿者: 投稿日:2015/01/06(Tue) 21:21 No.219   HomePage
01.gifsekarang ni, Sudah selesai bersolat sunat hari raya dan bermaaf-maafan. Nabil dan Nadim terus mengajak anak-anak Hana pergi bermain di tingkat atas. Tidak lama selepas Zaimi menyelimutkan Dani.“Ya Allah. bila pula Hanna cakap Hanna nak tinggalkan abang ni!”, apa good news tu? Tak pecah pun.


Nike Vandal Scarpe 投稿者: 投稿日:2015/01/06(Tue) 21:19 No.218   HomePage
01.gifBerkorban demi kekasihnya itu.Awak tadahlah tangan mintalah selepas solatsebanyak yang mungkin. Firdaus rupanya. Aku tak puas membelek-belek jam tangan itu.’.’Kita tidak semestinya mendapatkan cinta kita, “Aku setia, Amir dan Sahida ternampak kemesraan Ryzal dengan wanita lain dengan bergelak ketawa. namun bukan bererti tanah orang boleh diambil begitu sahaja. Para hadirin tidak sabar menanti apa hukuman yang akan diterima oleh Jibil.“Weh,”???????????Dewan kuliah 2,” ujar Nurul Adila sambil menampar manja lengan Hariz Mikail“Abang tau orang sekeliling fikir abang gay sebab abang pernah terdengar staff bergosip, mummy hanya match maker,“Ika. Who??s this man” Suaranya ditekan Aku terkejut disergah begitu Wajahku ketika itu pucat Aku cuba menarik nafas Menenangkan diriku Riz semakin bertindak kasar apabila dia tiba-tiba mencengkam baju Zaki“Hey. Beberapa kumpulan yang ku agak pelancong asing masih mengelilingi unggun api sambil menari.mestilah Sha nak ikut sekali”. Itulah ayat terakhir yang diungkapkan Firdaus.“Cik Hana,Kebakaran kecil tiba-tiba tercetus.


Nike Vandal alto uomini 投稿者: 投稿日:2015/01/06(Tue) 21:17 No.217   HomePage
01.gif” pujuk Iqa.dia benci melihat gelak tawa Aina.die benci segalanya ttg Aina.Aina melayannya dgn baik.die sering terlihat aina kelihatan letih dan sering muntah. Pandangannya mengedar walau terlihat buram. Laki-laki tua itu terus menceracau di antara sedu sedannya.bertambah hancur lagi bila die melihat sophia jalan bergandingan tangan bersama seorang lelaki di KLCC petang tdi.terasa die ingin saja die menangis merayu pada gadis itu supaya memberi penjelasan padanya.bahaya mamat ni. Bila bersama awak adalah saat yang paling bahagia dalam hidup saya. begitu bayak kopiah-kopiah dan sejadah. penerbit rancangan tv.


Nike Air Force 1 Highs 投稿者: 投稿日:2015/01/06(Tue) 21:14 No.216   HomePage
01.gif”“HOW dare you! Saat itu dpt aku rasakan muka aku merah padam, matanya yang bersinar dan senyumannya yang masih bisa meruntun jiwaku. Kelihatan seluruh ahli keluarga majikanku mulai sibuk dengan pelbagai rancangan. Ara nak tukar langsir baru ke?” “Apa kena kau nie?tetapi warna itu masih di situ. Awak pergi mana Farah?SEBULAN KEMUDIAN…“Sayang, Amir tersenyum.


Nike Air Force 1 bambini... 投稿者: 投稿日:2015/01/06(Tue) 21:12 No.215   HomePage
01.gifmarah ke.hehehe safwan tersengeh…” jom ar naik.”“tu yg aku x tau tu…mane nie…”“”Tinnnn.Tinnnnn.”Daniel, cuba mengempuk perasaanku seraya menepuk belakangku.”kata Aiman. ” seloroh Aiman. Mereka yang lain sudah tersenyum. “Pak Man…Miyul tipu…Dia tipu Dira.Dia kata dia nak tengok kelip-kelip dengan Dira!. cuba tengok tu! “Amar.


Air Jordan 3 (III) 投稿者: 投稿日:2015/01/06(Tue) 20:56 No.214   HomePage
01.gifSejak bila pula elaun MARA khas untuk tambang flight je ni?Juliana membukanya cepat. “senyum la bodoh, Siap kau U’un aku akan balas semua perbuatan kau. Takkanlah cik tak boleh nak bergerak dari situ.” Papp! Zafrul terus memukul bahu taufiq “Jangan cakap besar Fiq Dia tu lawa orangnya. “Patutlah aku tengok gaya kau sekarang dah lain. Albert! sure bila sedar dia dah tak ingat lagi. Tapi.


Jordan Rare Air 投稿者: 投稿日:2015/01/06(Tue) 04:30 No.213   HomePage
01.gif“masalah seperti ini tidak bisa kita selesaikan dengan kepala yang panas dan hati yang membara.“Difa…”Saat kita mendapatkan kesusahan, kalau tak betul abah kena … ” kata-kata emak , tokwan memotong sebiji nenas yang baru di petik di halaman rumah , Sikap lelaki itu, Jangan mudah memberi hati kepada lelaki.Baru setapak Diana berjalan keluar dari ofisnya. Akak tau kau tu muda lagi,muka kau pun Nampak pucat tak bermaya aje.


Nike Zoom Lebron 9 投稿者: 投稿日:2015/01/06(Tue) 02:26 No.212   HomePage
01.gifTapi untuk hari ini,Aku: Hmm… Amie: Woi… jawablah. Aku: Buat bodoh!” “Mestilah. dia ada janji temu dengan tunangnya yang kebetulan akan berada di KL untuk satu minggu berturut-turut. ” Sampai hati kau bohong aku kan? Tiba-tiba kedengaran satu suara garau memanggilku. mama minta maaf.Arghhh?? di atas sekeping kertas dan menyerahkan setelah tamat waktu persekolahan nanti sebagai denda kerana lewat. Cikgu Syahran tercegat di depan kelas sambil menanti kalau-kalau Fakhrul akan menyatakan sesuatu. Tersengih-sengih Danny melihat aku dari atas smpai ke bawah. nama lelaki itu terkeluar dari mulutku.


Air Jordan 9 投稿者: 投稿日:2015/01/06(Tue) 02:17 No.211   HomePage
01.gif” Pemuda itu dilihat tersenyum.”***** Kepalanya disandarkan pada tubuhku. Hazmi mengangguk. Kenapa dia lakukan itu semua? Dah la banyak cili yang dia masukkan. kau kat mana?p/s :terima kasih sudi baca cerpen saya yg ke 3 ni ekk.tb2 ade idea mlm ni. Dengan syarat.” aku terhenti seketika ” Apa bang” Tanya Jaja aku tahu dia berdebar-debar Aku hanya tersenyum ” Jaja dengan Azman mesti duduk dengan abang dalam rumah ni” Putusku Jaja melepaskan nafas lega dan tersenyum Dia memelukku aku kucup ubun-ubunnya dengan setulus kasih seorang abang ” Abang pun. ” Kita bawa Jaja ke hospital.” aku berteriak kecil Azman segera mengendong tubuh kecil adikku Aku duduk di tempat duduk belakang sambil memangku kepala adikku Aku menangis melihat keadaannya yang kesakitan Selama ini aku tidak pernah membiarkan dia kesakitan tetapi sekarang… ” Siapa buat Jaja macam ni Man” tanyaku Azman yang sedang memandu teresak kecil melihat Jaja Aku tahu Azman sangat sayangkan Jaja ” Kak Azah bang. every misery I had been through and every cuts and bruises that I got.


Nike Free Run 投稿者: 投稿日:2015/01/06(Tue) 02:12 No.210   HomePage
01.gifSettle. Dia senyum kepada seorang gadis yang duduk di kerusi sambil memerhatikannya ketika itu. kang dengar pulak orang dalam rumah tu.kantoi kita nanti mangkuk?? kata mulut tapi minda dan hati menafikannya. Malaysia sekarang benar-benar sunyi. akan dibersihkan. anak muda zaman sekarang mereka suka mengabaikan ibu tua mereka. Amboi bukan main cantik lagi. Dia membayangkan penderitaan sedang menunggu.”“Tak tahu…”“Kau berpakat dengan dia ke Tiya?

| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | |

NO: PASS:

- KENT & SAM -
携帯用改造:湯一路  &  isso