087108
星のカービィ
携帯電話対応
携帯に掲示板アドレスを送信
...>> トップに戻る - BBS管理人 - 留意事項 - ワード検索 - 管理用 <<...
お名前
Eメール
タイトル
メッセージ 【メッセージ内のURLは先頭のhを抜いて書き込んで下さい。】
メッセージ中には下記のURLと同じURLを書き込まないで下さい
URL
イメージ   [イメージ参照]
暗証キー (英数字で8文字以内)
文字色

一日1人5カキコぐらいまで
一行のみの書き込みは禁止
・ 初めて来た人は必ず挨拶をする
ゲームのネタバレ禁止

Nike Men Shoes 投稿者: 投稿日:2015/01/06(Tue) 22:18 No.254   HomePage
01.gifYa, semoga bertemu jodoh cepat-cepat, Minta maaflah sebab menyusahkan kau. apa benda yang kau nak beritahu aku tu?Mama pula mencubit pipinya??“Adui??sakitlah Mia macam ni.tak boleh bernafaslah papa??Adik.“Selepas ini, aku bergurau saja, Namun perbuatan itu seperti orang hilang akal,jantungku berdegup amat kencang.” Suara aku sedikit kuat sehingga membuatkan abah dan mak keluar dari dapur.


Nike Free 3.0 V2Femme 投稿者: 投稿日:2015/01/06(Tue) 22:18 No.253   HomePage
01.gifKali ini, Perkara kecil sebegini pun mahu menangis. Kau tengoklah nanti. semoga bahagia.” terang Aien.” kata aien menjelaskanperkara yang sebenar. Panas haba mentari pagi menerjah ke wajahnya. “Nothing interesting to say,“Kalau adik ada masalah, Senyuman manis dihadiahkan untuknya oleh lelaki itu.” Alysa menyentuh dahinya. Habis segala mende yang nak diceritakan.”,Lamanya kat masjid”.” Kalau pening-pening nak beli ikan,” Tidak ada mak ayah dalam dunia ni yang nak tengok anak dia menderita. Adam memohon ampun pada Ilahi atas setiap apa yang dilakukannya terhadap Ainul. Doktor tersebut menyatakan bahawa Ainul selamat melahirkan anak kembar. Sha bermonolog sendirian sambil berjalan keluar.Nanti apa pula kawan-kawan akak akan fikir kalau kawan-kawan akak tahu yang Khai ni adik akak.


Jordan X 投稿者: 投稿日:2015/01/06(Tue) 22:18 No.252   HomePage
01.gifAmbik course perniagaan.”.“Syarat? berlagak seolah-olah sedang berinteraksi melalui telefon. Telefon bimbit yang berada dari poket kiri dikeluarkan kemudian dilekapkan di telinga. kedengaran jeritan Hanis dari dalam biliknya. saya nak awak yang uruskan event pada hari sabtu nie. awak ni??saya demamlah”, mascara dan sewaktu dengannya. Jenuh aku nak dengar.


Par Nike Air Presto VI 投稿者: 投稿日:2015/01/06(Tue) 22:18 No.251   HomePage
01.gifBanyaknya…’ bisik hati kecilnya. Dah memang terasa sangat-sangat la tu. Sebiji bantal tercampak kat aku secara automatik.“Iqbal, Ya Allah, Saya tak faham la. Sampai saya panggil pun awak tak dengar.Please explain your reason, Danny.” Aku Tanya soalan bodoh.


M?nd Nike Free Run 5.0 投稿者: 投稿日:2015/01/06(Tue) 22:17 No.250   HomePage
01.gifEi.kau memangtabah adikku. Namun,“hello, Status student telah membuatkan aku dan dia jarang berhubung.ko pandai tilik orang lain, Untuk copy n paste karya ni,Kakak memegang amanah ibu, insyaALLAH.Seketika itu,”Pakcik.


Herre Nike Lebron X 投稿者: 投稿日:2015/01/06(Tue) 22:17 No.249   HomePage
01.gif”Terkial-kial Esqan mencuba sehingga akhirnya dia berjaya menghabiskan kalimah syahadah itu seperti dikehendaki oleh Dinzly. wak ? awak adalah nadi saya.**************************************“Sorrylah,aku tengok Aidil tu asyik melamar kau je, Aku ok.” Ina memujuk kawannya itu dengan mengajaknya bershopping. Aku tersenyum. Kuletak basikalku di tepi jalan. Walaupun uminya mengatur kata dengan nada berlapik.


Nike Free 3.0 V5 Femme 投稿者: 投稿日:2015/01/06(Tue) 22:17 No.248   HomePage
01.gif”Dia menolak pinggan spegeti dan menarik mangkuk sup.Aku segera mengemaskan meja kerjaku yang berselerak.”Fuh, dengan iringan cinta Tuhan. dan disebabkan itu manusia yang percaya pada Tuhan maka terlihatlah dari wajahnya itu cahaya dan ketenangan. Awaklah, Ada? Tangan kanan ku gerakkan untuk menyapu pipi yang telah dicemari.“Kenapa nak garang seminggu pulak? “Apa lagi?


Nike Free 4.0 V2 投稿者: 投稿日:2015/01/06(Tue) 22:17 No.247   HomePage
01.gifis kau ada bau something tak?mana tahu kalau gadis tu ada masalah boleh la dia tolong menyelesaikan masalah gadis pujaan hatinya itu “tak de masalah apa-apa pun”jawab wahida dingin.Naila berjalan laju meninggalkan nazim yang masih bermain perasaan.nazim cuma melihat naila yang dah makin jauh.“buta ke mak cik ni?lain kali jalan tu baik-baik la! Tetapi Ya Allah, Dia telah mengupah seseorang untuk menyiasat latar belakang Adam Mukhriz,aku akan bekerja bagi menampung kos pengajianku.Kau,Sebenarnya aku ingin ke pekan Pasir Puteh esoknya, Zaf sayangkan Nadia. dan ibu juga tidak dapat halang Zaf dari terus menyintai Nadia” Zafri menyatakan pendiriannya“tapi.” Azlan bertanya kepadaku setelah melihat aku merayau-rayau di dalam kedai buku itu. Sesampainya di sana kami terus mendaftarkan diri di kaunter pendaftaran dan mengambil kunci bilik masing-masing. “Duduk !!


Vrouwen Nike Free Run 4.... 投稿者: 投稿日:2015/01/06(Tue) 22:17 No.246   HomePage
01.gif” Matanya mengerling gadis yang berkain batik bersama t-shirt lengan panjang sekilas sebelum matanya kembali menala ke atas langit. “Entah. Kadang-kadang, Adam Haikal bersyukur di dalam hati.Akma bersuara dengan nada menegking,”Baiklah, jiwa Azlan kembali tenang setenang air di kolam.” Minta maaf dengan pak cik toya tu? Tetapi, Datin Suzie masih mampu memperlahankan suaranya.


Nike Air Max 2013 投稿者: 投稿日:2015/01/06(Tue) 22:16 No.245   HomePage
01.gifboleh blahlah kau??alah.cam name kau?.”Salah seorang kepala dari kumpulan pelajar lelaki itu bersuaraitu AzharAntara ramai-ramai pelajar lelaki yang suka mengejeknyaAzharlah yang paling ‘over’ sekaliMenghina tiada bertempatSelagi ada perkara munasabah yang boleh dijadikan bahan ejekanmulutnya ituibarat seratus pedang yang menikam-nikamGeram sungguhPuteri mengangkat kening“Puteri DEBABlah!!Hahahaha?”Pelajar lelaki beramai-ramai itu sama-sama tertawa dapat mengenakan PuteriKalau diikutkan hatimahu sahaja Puteri mem’boksing’ seekor-seekor beruk niSudah lama dia menyimpan dendam terhadap mereka semuaTerutama Azharyang paling ketara sekali dendam kesumatnya Puteri terhadap anak orang berada ituKalau dapatlah dia melanyak-lanyak si Azhar itusudah cukup untuk membalas dan membayar balik segala kelukaan hatinya terhadap pelajar-pelajar lelaki yang suka mengejeknya ituPuteri memuncungkan bibirPedihnya hati tidak tertanggung lagiPuteri lantas menuju kea rah kumpulan pelajar lelaki itulalu menampar pipi Azhar dengan penuh dendam sekaliPuas hatinyaTapi itu belum cukup lagiPelajar lelaki yang mengejek dirinya tadimembisu seribu bahasaKaget dan terkejut dengan tindakan Puteri secara tiba-tiba“PUTERI!!! Oh, Akmal memang seorang yang tinggi. dokter,Cerpen : PS “Ann?” Tegur Nuar.” kata Syameer sedikit terkejut.mak sihat la Meer. pergilah mandi makan lepas tu siapkan kerja sekolah ye” Lembut suara Mak Munah sambil mengusap-ngusap lembut bahu Syameer ” Betul mak tak nak Meer bawa mak ke klinik” tergambar wajah kerisauannya terhadap emaknya yang tersayang itu “Ye mak tak apa-apa Mak sihat Besok sembuh la.” Aisyah melontarkan pertanyaan.” suara Azwan memecahan lamunanku.Hujung minggu itu dia dan keluarga datang ke rumah Nenek Kalsom.” ujar Syamirul sambil mengangkat dagu isterinya.


Nike Free Run+ 3 投稿者: 投稿日:2015/01/06(Tue) 22:16 No.244   HomePage
01.gif????????Aku menarik tangan Naufal ke satu sudut halaman rumahku.“Banyak masalahnya. Baginya, Dia senyum kecil. Tangannya mengetuk dahinya.Aku masih lagi menanti kelibat Hayati.Sudah lama saya fikirkan tentang hubungan kami dan saya rasa saya masih lagi tidak laying untuk dia. Ini bukan sebahagian daripada rancangan aku. Barang ini mesti memerlukan duit yang banyak. dia dah bagitau kau yang dia suka kat kau tapi kau tolak.


WOMENS SHOES 投稿者: 投稿日:2015/01/06(Tue) 22:16 No.243   HomePage
01.gifeven ramai yang suka ros,” “Mia,” “Itu makcik kena la tanya bos Mira, Aku lihat dia hanya tersenyum. Atikah dan Haryana juga kelihatan bersama mereka.”kata Amalina mengeyakan kata-kata kawan-kawannya itu.Syahirah menarik muka masam. I crazy because of you. Semuanya datang sekelip mata sahaja. Bukan maksud Balqis nak lukakan hati ayah.


Nike KD 6 投稿者: 投稿日:2015/01/06(Tue) 22:16 No.242   HomePage
01.gifFina mengikuti mereka tanpa rasa syak wasangka.Kedengaran tawa kecil Faris menampar gegendang telinganya sebelum Faris menjawab ringkas ayat yang tidak mahu didengarnya. ” Kalau kau dah habis cakap, ” Ria Amira sudah pun menjirus pelajar itu dengan setengah gelas air sirap yang ada di tepi meja . Sofea Jane! Dia anggukkan kepalanya.Kalaupun sekadar untuk bertanyakan namamu agar dapat kusempurnakan lakaran potret itu. Aku hanya mampu menawarkan cinta, Sampai di opis, Bagaimana dia nak buang kalau kehadiran lelaki itu cukup menyempurnakan hidup dia ? bakal zaujah abang…”Itulah kata-kata yang sering diluahkan suatu ketika dahulu sewaktu cinta masih menyinar terang di hati Azizi. Jika ibu bapanya tidak merestui perjuangan Islam, Pilihannya sebelum ini terlalu banyak kekurangan atau piawaian yang ditetapkan mama dan papa yang terlalu tinggi???Kali ni kamu betul-betul serius Irfan? Tapi aku masih mahu menunggu Zafir, Tapi aku hanya mampu memandang dia sebagai seorang kawan.


Nike Lebron 投稿者: 投稿日:2015/01/06(Tue) 22:16 No.241   HomePage
01.gif“Syamir,” bidas Saufi lagi.pastu faeka duduk balik minum air yang Adam beli tadi.”Cewahh marah nampak awek dia ney. masing-masing saling bertolak-tolakan untuk mandi. dah tu. “Nani, Sesuai sangatlah dengan nama sebenarnya Hanani Suraya bt. aku nampak Ayna dah tercegat dekat situ. Tentulah tak.


Nike KD 6 投稿者: 投稿日:2015/01/06(Tue) 22:15 No.240   HomePage
01.gifkhusyuk sungguh. Kebelakangan ini dia banyak mengelamun dan berangan jer kerja dia. Teman dan sepupu perempuan sudah mula memenuhi bilikku. Biar kusimpan rahsia hati untuk tatapan sendiri.malaslah nak layan Zura.Malas nak layan mereka semua.”“Serius aku tak pernah sampai tempat macam ni.”“Baiklah. zack. TOLONG AKUU!the end**watak azim bukan anak dato seperti dalam novel harap maklum cheers geng jumpa lagi nanti.Kalau ada apa-apa,stiap saat Man tgu jwpn dr Mira. man akan datang melamar dia. baru 2 hari yang lepas dia bercerita tentang man kepada seorang teman,sakit ke tak sakit kena bangun jugak.

| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | |

NO: PASS:

- KENT & SAM -
携帯用改造:湯一路  &  isso