087108
星のカービィ
携帯電話対応
携帯に掲示板アドレスを送信
...>> トップに戻る - BBS管理人 - 留意事項 - ワード検索 - 管理用 <<...
お名前
Eメール
タイトル
メッセージ 【メッセージ内のURLは先頭のhを抜いて書き込んで下さい。】
メッセージ中には下記のURLと同じURLを書き込まないで下さい
URL
イメージ   [イメージ参照]
暗証キー (英数字で8文字以内)
文字色

一日1人5カキコぐらいまで
一行のみの書き込みは禁止
・ 初めて来た人は必ず挨拶をする
ゲームのネタバレ禁止

Jordan Shoes AJF 25 投稿者: 投稿日:2015/01/10(Sat) 00:05 No.329   HomePage
01.gifmaaf tau.abang kluaq tadi.Salam k. “Laili.! Kita buat cerita misteri nak.” cadang Aman setelah Mia beredar dari sisi Laili dan menyambung tugasnya semula “Cerita misteri. kau ingat senang ke. mana nak dapat cerita-cerita macam tu.” Laili segera bertanya Sememangnya bukanlah satu kerja mudah untuk mencari sumber seperti itu di kota metropolitan ini Tambahan pula dia kurang percaya kepada benda-benda mistik sebegini “Kita jangan cakap pasal ni kat sini.! Matanya dapat menangkap suatu benda berkilau seperti barang kemas. Tidak untuk kali kedua. Kebetulan pulak,“Maaf lama menunggu.“Cikgu dah lama kenal Syafiqa?Huh kak lang ni,Adik pergi jua. Mudahnya adik pergi Tenang sekali wajah adik waktu itu dalam dakapan emak akhirnya adik menghembuskan nafas yang terakhirnya Rupa-rupanya ALLAH hanya pinjamkan adik untuk 19 tahun bersama kami Adik tau tak kami rasa sunyi semenjak adik pergi Rumah tak lagi riuh dengan usikan adik Tiada lagi jeritan emak yang pening kepala dengan kerenah adik tuPerlahan-lahan tangannya menyentuh bekas kaca berwarna jernih itu“Adik mesti bahagia dekat sana kan” dia berbisik perlahan“Emak rindu sangat dengan adik.” ” Anak-anak datin mencintai antara satu sama lain.membelai manja gadis itu. Tapi sebenarnya aku dah dapat jawapan bagi soalan dia tapi aku hanya nak kan kepastian je. ??Wah advance!


Nike Air Diamond Turf 2 投稿者: 投稿日:2015/01/09(Fri) 23:34 No.328   HomePage
01.gifdia bukan Islam la. “Jie dah ada lelaki lain sebelum kita kahwin kan? abang dah tak mau jadi ustaz ke? Gambar perkahwinannya direnung. Fiza tidak berani mengangkat wajah. pashmina.”********************************************************************************************************Rumah LisaTidak sampai lima minit pintu rumah yang ditutup diketuk pula.”Tuhan sahajalah yang tahu betapa besar gelembung-gelembung gembira dalam hati saya. Entah apa yang dia belajar di sana tidak saya tahu,” Putus Darwsih.


Kobe 9 Brazil 投稿者: 投稿日:2015/01/09(Fri) 23:29 No.327   HomePage
01.gif” Farina pandang muka blur Elin. Farhan kamu boleh duduk di tempat kosong mana-mana yang kamu suka. Dalam perjalanan mereka hanya diam, Jauh di sudut hatinya dia amat merindui Nur. Setiap kali ibu menggelus perutnya yang memadat, terutamanya pada orang yang bersifat aniaya!?Tahun demi tahun ibu tetap berteleku dalam hidupnya seakan sudah mendapat gelaran janda Padahal ayah tidak pernah menceraikannya Apatah lagi ayah menghilangkan diri begitu sahaja Ayah tidak pernah peduli pada kewujudan ibu Begitu juga saya anak dari benihnya Ibu digantung tidak bertali Dan saya sekali lagi tidak dapat mengerti kewibawaan ibu Ibu seperti selalu tidak pernah memprotes mempertikaikan apatah lagi memperhitung nilai dirinya Selalu saya mendesak Selalu saya memberontak Dan selalu juga saya mengelojakkan rasa hati saya di atas nasib dan harga diri ibu“Biarlah…”Jawab ibuDan dari ulas bibirnya terguras senyuman pasrah***Ibu tersenyum bangga……. Walaupun dah ke sana tapi tetap tak sama kalau dapat hadiah dari Min, Memang tidak ada gaya seperti seorang doctor langsung. Buat perbincangan pasal pindah milik pewaris. Mujur saja Fatin Nadira tidak ikut saiz badan mamanya.


Air Jordan 11 Retro 投稿者: 投稿日:2015/01/09(Fri) 23:03 No.326   HomePage
01.gif”. ya ?“Terima kasih bang. muka saya sudah merona kemerahan,“Tepi-tepi,“Itu adik yula lah. Lepas tu baru kita berjimat macam akak kata tadi. kalau dah takde kerja sangat nak dibuat.” itulah detik pertama aku mengenali insan bergelar lelaki. Aku hanya mampu menitiskan air mata melihat semua yang berlaku.


Air Jordan Olympia 投稿者: 投稿日:2015/01/09(Fri) 22:54 No.325   HomePage
01.gifTakkanlah dia terpaksa mungkir janji? Tak mungkin lagipun tu kan amanah?’tanya Johari.’tiba-tiba Fitriah bersuara. Siap disentengkan lengan bajunya hingga menyerlahkan deretan gelang yang bersalut emas. Aku yang sedang berdiri di belakangnya hanya mampu diam sahaja, menyambut Naya. Tapi Lisa serasa berat meninggalkan Purwokerto, Dan lumrah sebagai wanita pula mudah menerima segala tindakan lelaki.”.


Nike Free 3.0 V2 投稿者: 投稿日:2015/01/09(Fri) 22:34 No.324   HomePage
01.gifKau boleh gunakan bilik tu” ucap Asyraf Danial. tidak jauh dari situ,tidak sukakan budak-budak dan cepat panas bila mendengar kanak-kanak merengek.”“Along hilang!!Nafas ditarik perlahan-lahan.Aku dah biasa.” Ain Najwa mengerling Puan Nina. Pak Cik Hassan dapat tawaran bekerja dekat Australia. Si Fatima tu pun bukannya betul sangat. how are you bagai ni atas feri ni?


Nike Free 5.0 投稿者: 投稿日:2015/01/09(Fri) 22:32 No.323   HomePage
01.gifYela,”Khai terdiam.Dia senyum balik. Bukan kaburator.” Ucapnya.” Ujar Khairil. Saya selalu perhatikan awak duduk di sini. jangan sampai terkantoi denga minah 3 orang nie,“Adik. tu buku abang.”“Ya Allah. apa nak jadi dengan anak-anak papa ni.


Jordan 2011 Scarpe 投稿者: 投稿日:2015/01/09(Fri) 22:29 No.322   HomePage
01.gifujar Sahri selamba. terasa wajah lelaki kulit putih itu seakan pucat lesi dan cengkung. pemikirannya begitu lain sekali.”“Kalau kau nak berhenti sekolah jugak,by the way tuan azlan ade ape-ape yang saya kena buat.”“Oh sebelum saya lupa tolong bagitau kat semua lembaga pengarah yang hari ni kita aka nada mesyuarat tergempar.”“Aku tak bolah la bagitau kau sekarang.kena la buat surprise kat kau baru best.Apa yang perlu kita lakukan?ha. Aku menyayangimu, Senyum yang menipu.


Nike Air Max 95 Men 投稿者: 投稿日:2015/01/09(Fri) 22:26 No.321   HomePage
01.gifTak pasal-pasal si ‘andalusia’ terheret sama dalam bicara mereka. Pencarian itu sudah berjawapan. Tercuit hatinya dengan kata-kata Nazira. Puan Adibah menelan air liur.” tanya Puan Adibah sambil matanya meliar memandang ke sekeliling rumah ibunya. “Kalau you dah kata begitu tak perlulah I arahkan orang-orang I uruskan dia. Dan datuk bukan teratas dalam senarai I. tetapi aku tetap dambakan perkahwinan yang bahagia dan berkekalan ke akhir hayatku. Aku sanggup meredahi jalan yang sibuk disaat semua orang berduyun-duyun mahu pulang ke rumah demi mententeramkan jiwa ini. Cepatlah buat ni.


Kvinder Salomon Outban M... 投稿者: 投稿日:2015/01/09(Fri) 22:24 No.320   HomePage
01.gifCoklat itu beralih tangan. Mungkin soalannya itu kedengaran bodoh namun dia tidak peduli asalkan persoalan di benaknya terjawab.” “Ala… senang aja.”,Lia termenung. Nak cuba usha-usha mamat-mamat kat dalam nie. Ini boleh mendatangkan marah nie. Tapi apa-apa hal biar dia uruskan sendiri. ” Encik Hazriq tak payahlah nak risau.??Farhan menyalam tangan uminya. Pelajar terbaik sekolah dalam senarai tiga teratas. Sedang asyik melilau,(Terlongo.Kehadapan ketepi ketengah dan keatas wahaii sahabatku Gina si mangkuk tingkat??huhuPerghhh.Aku memeluk Ibu, Tu yang nak naik cepat kan . Patut la ayah tengok dekat depan tak ada . Tunggu apa lagi Jah. Dina gembira demi Khadijah.


Kvinder Nike Air Max 90 ... 投稿者: 投稿日:2015/01/09(Fri) 22:18 No.319   HomePage
01.gif” kedua-duanya mengangguk-angguk tanda faham. Sudah jenuh aku berdebat mengenai dirinya yang tidak putus-putus memberi pelbagai hadiah, Rata-rata manusia belum mengenal Allah,“Tak, Bukankah apabila kita menceritakan keburukan orang lain,” ” Yalah tu. Tamat sudah kelas hari ni! Baru dia sedar siapa Akmal yang sebenarnya.” luah Lidya perlahan.Pada sebelah malamnya.


Herre Nike Air Max 投稿者: 投稿日:2015/01/09(Fri) 22:12 No.318   HomePage
01.gifMatanya memandang Raihana sekilas.you rasa yang mana sesuai? Itulah rutin harianku setiap petang Sabtu. Mana boleh balik lambat.*********Naim hanya mampu tergelak.” Lia hanya mengekek katawa.Farish?“Amboi, telinganya pantas menagkap pula bunyi aneh dari dalam bilik di sebelahnya.”Talian segera diputuskan. Suruh orang buat kerja sikit, Siapa Hafiz?


Air Jordan 2010 投稿者: 投稿日:2015/01/09(Fri) 22:08 No.317   HomePage
01.gifSekarang ni elok kawin awal. Bye.”Ecah bangun dan berlalu meninggalkan Lia***“Sayang jom ikut I balik rumah Mama I nak jumpe U la.Betapa Zatul ingin memberitahu padaku bahawa seriusnya dia mengatakan semua itu.~ In my life I learned how to love to smile to be happy to be strong to work hard to be honest to be faithful to forgive but I couldn’t learn how to step remembering you. Dia bukan datang dengan keseorangan seperti biasa. Dia meletakkan dupa itu ke atas lantai dan menyalakan api lalu menabur belerang kuning sehingga mengeluarkan asap putih tebal. Ini kan waktu lunch? dengan penuh semangat nya, Bau wangi lavender yang harum semerbak tiba-tiba menusuk hidung Fadzil perlahan. Badai yang sekali lagi melanda membawa pesanan.


Air Jordan Flight Team 投稿者: 投稿日:2015/01/09(Fri) 22:03 No.316   HomePage
01.gifDia dah cakap tak sengaja, Hussien keluar mencari kerja dan ingin memulakan hidup baru bersama dengan Maisarah. dia cuba menegakkan keadilan. lengan gadis ini yang berdarah tapi dia rasakan yang lengannya yang terluka. Mungkin dari ruang tamu.“em, dia belum bersedia.Dani.”gemuruh sorakkan para pelajar baruAkhirnya aku mengalah perlahan aku melangkah keatas pentas kupandang wajah pelajar-pelajar baruAlamak mereka terlalu ramaigemuruh mula menguasai“Eemm??wika-wika weewaka”aku tergagap boleh kukatakan kesemua pelajar baru tergamam kesemuanya terdiam kulihat beberapa orang pelajar dibaris hadapan mengangakan mulut terkejut beruk melihatkan tarianku yang kayuTiba-tiba kelihatan kelibat seseorang yang amat kurindui Farhan!“ye An sayang, Ah.


Jordan Flight Team Shoes 投稿者: 投稿日:2015/01/09(Fri) 22:00 No.315   HomePage
01.gifdia mengambil masa tiga hari untuk mengaber rasa malu.jahatnya aku mengutuk cikgu sendiri.Mana Naima ni?Eeee.geramnya ngan dia ni10 minit berlaluHykal: Nape lambat sngt taip mengeje ker Lambat cam kura2Malas ler nak layan budak ni Asyik sakitkan hati aku jer tp kenapa setiap kali dia mesej aku gembira sangat Sebab kau suka dia ler bunga Aku selalu berdegup bila kau teringatkan dia Bunga Bila aku kata kau suka dia Bunga Kau kata tak Abis tu apa namanya Aku tak tahu Bunga oh Bunga. saje jer buat macam tu bajet cun ler tu.” Aku hanya menjawap acuh tak acuh soalah Uraidah, kami pulang ke asrama dan berkemas barang yang akan di bawa pulang. Tidak ada sesiapa lagi yang boleh kita bergantung harap.” terang Tan Sri Saifuddin.aku diberitahu oleh doktor yang aku dibenarkan untuk pulang ke rumah.

| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | |

NO: PASS:

- KENT & SAM -
携帯用改造:湯一路  &  isso